Apple wycofuje aplikacje graficzne AI z App Store po tym, jak dowiedział się, że mogą generować nagie obrazy


Apple ostro krytykuje kategorię aplikacji do generowania obrazów wykorzystujących sztuczną inteligencję, które „reklamują możliwość tworzenia nagich zdjęć bez ich zgody”. Według nowego raportu z 404 MediówApple usunął z App Store wiele aplikacji wykorzystujących sztuczną inteligencję, które twierdziły, że mogą „tworzyć bez zgody nagie zdjęcia”.

Sponsorowane przez Incogni: Trzymaj swój numer SSN z dala od rąk przestępców. Najbardziej prawdopodobne źródło zaśmiecenia Twoich danych osobowych w Internecie? Brokerzy danych. Wykorzystują i sprzedają Twoje dane — adres domowy, numer SSN, numer telefonu i inne. Incogni pomaga usunąć te dane osobowe z Internetu i zapewnia spokój ducha, pozwalając trzymać brokerów danych na dystans. Przeczytaj więcej tutaj.

W poniedziałek, witryna została opublikowana raport badający, w jaki sposób firmy wykorzystują reklamy na Instagramie do promowania aplikacji, które mogłyby „za darmo rozebrać każdą dziewczynę”. Niektóre z tych reklam na Instagramie przekierowywały użytkowników bezpośrednio do sklepu Apple w celu pobrania aplikacji opisanej tam jako „generator grafiki”.

Z dzisiejszego raportu wynika, że ​​Apple początkowo nie zareagowało 404 mediów prośba o komentarz w poniedziałek. Firma skontaktowała się jednak bezpośrednio po opublikowaniu pierwszej historii, prosząc o więcej informacji. Po otrzymaniu bezpośrednich linków do konkretnych reklam i stron App Store Apple przystąpił do usuwania tych aplikacji z App Store.

W raporcie wyjaśniono:

Firma Apple usunęła z App Store wiele aplikacji do generowania obrazów wykorzystujących sztuczną inteligencję po tym, jak 404 Media odkryło, że aplikacje te reklamowały możliwość tworzenia nagich zdjęć bez zgody użytkownika, co oznacza, że ​​operatorzy sklepów z aplikacjami zaczynają podejmować więcej działań przeciwko tego typu aplikacjom.

Ogólnie rzecz biorąc, Apple usunął trzy aplikacje z App Store, ale dopiero po udostępnieniu firmie linków do konkretnych aplikacji i powiązanych z nimi reklam, wskazując, że firma nie była w stanie znaleźć aplikacji, które same naruszały jej zasady.

Emanuel Maiberg z 404 Media

Reklama

Jak sugeruje raport, w przyszłości będzie to prawdopodobnie zabawa w kotka i myszkę, biorąc pod uwagę, że Apple nie był w stanie znaleźć aplikacji bez 404 Mediów wysyłając mu bezpośrednie linki.

Podążaj za Chancem: Wątki, Świergot, InstagramaI Mastodont.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

„Flight of the Conchords” sprawił, że nowy film Netflixa „Thelma” stał się wielkim hitem

Nowy film animowany Netflixa Thelma Jednorożec jest pełen uduchowionej muzyki rockowej, ale jeden numer wyróżnia się niczym neonowy ból kciuka:...

Kuo: iPhone 16 Pro doda nowy kolor różowego tytanu, zastępując niebieski

Potwierdzenie poprzednich doniesieńanalityk Ming-Chi Kuo dzisiaj tweetował swoje oczekiwania co do gamy kolorystycznej iPhone'a 16. W serii Pro niebieski tytan zostaje zastąpiony...

Ręczne aparaty cyfrowe powracają dzięki TikTok

W wąskim korytarzu oddzielającym parkiet od łazienek w lokalnym klubie widziałem kilka dziewcząt robiących zdjęcia. Zamiast iPhone'a jeden z nich...
Advertisment