Phil Schiller wyjaśnia, w jaki sposób zewnętrzne sklepy z aplikacjami narażają użytkowników iPhone’a na ryzyko


W zeszłym tygodniu Apple wypuściło ok różnorodne ogłoszenia o zmianach jakie nadejdą w App Store i iPhone’ie w Unii Europejskiej. Apple wprowadza te zmiany z tego powodu musi przestrzegać ustawy o rynkach cyfrowych, a z nowego wywiadu ze specjalistą Apple Philem Schillerem jasno wynika, że ​​Apple ma poważne obawy co do zmian.

W wywiadzie z Szybka FirmaSchiller przyznał, że zmiany, takie jak alternatywne rynki aplikacji i opcje zakupów w aplikacji, oznaczają, że programiści mają nowe możliwości wyboru. Wybory te wiążą się jednak z ryzykiem.

„Nowe regulacje, choć dają deweloperom nowe możliwości, niosą ze sobą także nowe zagrożenia. Nie da się tego obejść. Dlatego robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować to ryzyko dla wszystkich” – wyjaśnił Schiller.

Rynki aplikacji innych firm również udostępnią iPhone’owi treści, na które Apple wcześniej nie zezwalało. „Ostatecznie są rzeczy, których nie dopuściliśmy do naszego App Store – rzeczy, które naszym zdaniem nie byłyby bezpieczne i odpowiednie” – powiedział Schiller Szybka Firma. „To nie będzie nasza decyzja, czy te inne rynki będą miały takie same warunki i ograniczenia”.

Następnie wyjaśnił, w jaki sposób zwiększa to ryzyko dla użytkowników:

„Przez ponad 15 lat, jak mówi Schiller, „otrzymywaliśmy wiele uwag od rodzin, rządów na temat tego, co musimy zrobić, aby albo nie zezwalać na pewne rodzaje niewłaściwych treści w naszym sklepie App Store, albo dać użytkownikom kontrolę nad tym doświadczeniem, aby zdecydować, co jest dla siebie najlepsze – i mamy w tym zakresie zasady” – mówi Schiller. „Te zasady nie będą miały zastosowania na innym rynku, chyba że zdecydują się stworzyć własne zasady, [with] niezależnie od kryteriów, jakie wymyślą. Czy zwiększa to ryzyko, że użytkownicy i rodziny zetkną się z nieodpowiednimi treściami lub innymi doświadczeniami? Tak.”

Reklama

W szczególności Schiller martwi się aplikacjami, które to zrobią tylko być dostępne na zewnętrznych rynkach aplikacji. „Takie sytuacje zmuszą wielu użytkowników do powiedzenia „OK” rynkom, nie mając o nich zbyt dużej wiedzy” – powiedział Schiller.

Zdecydowanie warto zapoznać się z pełnym wywiadem i można to zrobić znaleźć w Szybka Firma.

Podążaj za Chancem: Wątki, Świergot, InstagramaI Mastodont.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Włącz weryfikację klucza kontaktu iMessage na iPhonie

iOS zawiera funkcję zabezpieczeń iMessage o nazwie Contact Key Verification (CKV), która daje użytkownikom większą pewność, że komunikują się z osobami, za które...

Film przedstawiający demontaż iPada Pro M4: zajrzyj do wnętrza najcieńszego produktu Apple w historii

Dziś kanał na YouTubie Guru naprawy telefonów opublikował A wideo z rozbiórki pokazujący tajniki nowego iPada Pro M4. Ich odkrycia podkreślają niektóre kluczowe zmiany...

Endless Legend jest za darmo na Steamie przez tydzień

Czas na odrobinę niezobowiązującej piątkowej kolonizacji (wirtualnie). Studio Amplitudyparyskie studio gier znane z gier strategicznych, rozdaje swoją uznaną grę Niekończąca się...
Advertisment