Innowacje, networking i dużo wiedzy. Podsumowanie Infoshare Katowice 2024

mobiletrends.pl 1 dzień temu

3 sceny, 70 prelegentów, niemal 1000 uczestników, ponad 250 spotkań biznesowych 1:1 oraz 3 wydarzenia dyskusyjne “round tables”, które zgromadziły łącznie 120 osób – tak w liczbach prezentuje się miniona edycja Infoshare Katowice 2024. Konferencja była platformą do wymiany wiedzy na temat gamingu, DEV, sztucznej inteligencji, technologii i innowacji.

Podczas Infoshare Katowice 2024 wystąpił Tomasz Rożek z Nauka. To Lubię, który zabrał uczestników w podróż przez świat megatrendów – cyfryzację, sztuczną inteligencję, biotechnologię i zmiany demograficzne. Jowita Michalska z Digital University szukała odpowiedzi m.in. na pytanie, w jaki sposób human augmentation, neurobiohacking oraz inne nowoczesne technologie przesuną granice ludzkich możliwości. Natomiast Artur Kurasiński mówił o tym, dlaczego w tej chwili tak trudno przewidzieć najbliższą przyszłość poszczególnych branży.

Jak budować i skalować odporne biznesy technologiczne?

Nie zabrakło panelu skupiającego się na budowania trwałych i odpornych biznesów technologicznych. Dyskutowali o tym Jarosław Sroka z KI NEXT, Bartosz Majewski z Casbeg, Kinga Piecuch z Hewlett Packard Enterprise Polska oraz Wojciech Wolny z Euvic S.A. Eksperci podkreślili, iż sukces to nie tylko zdolność przetrwania kryzysów, ale także elastyczność w dostosowywaniu się do zmieniających się warunków.

AI odmienione przez wszystkie przypadki

Michał Sadowski zaprezentował narzędzia AI wspierające efektywność, innowacyjność i kreatywność w środowisku biznesowym. Paula Skrzypecka tłumaczyła AI Act z języka prawniczego na język polski. Mateusz Biliński skupił się ryzykach, ograniczeniach i niebezpieczeństwach zarówno w użytkowaniu systemów bazujących na sztucznej inteligencji, jak i ich tworzeniu. Natomiast Sylwia Czubkowska opowiadała o kosztach klimatycznych rozwoju AI.

Networking i wydarzenia towarzyszące

Infoshare to nie tylko inspirujące prelekcje, ale również przestrzeń do nawiązywania relacji biznesowych. Podczas konferencji odbyło się aż 250 spotkań Matchmakingowych, czyli 30-minutowych spotkań z wybranymi przez siebie przedstawicielami firm i inwestorami oraz niemal 300 rozmów w ramach Speed Datingu – krótkich, niezobowiązujących spotkań z innymi uczestnikami konferencji. Dodatkowo aż 120 osób wzięło udział w Round Tables – moderowanych tematycznych dyskusjach z ekspertami i osobami z branży.

Idź do oryginalnego materiału