DAJ CYNK

Mobile Vikings ułatwia rejestrację SIM. Skorzystasz z mObywatela lub mojeID

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

Mobile Vikings ułatwia rejestrację SIM. Skorzystasz z mObywatela lub mojeID

Społecznościowy operator komórkowy Mobile Vikings wprowadził dla swoich użytkowników możliwość zdalnego potwierdzenia tożsamości przy rejestracji karty SIM. Nowa opcja jest dostępna zarówno w aplikacji Viking App, jak i na stronie internetowej.

Założenia Mobile Vikingsproste jak wiosło: nowy proces rejestracji ma być bardziej intuicyjny i zautomatyzowany. Umożliwia to aplikacja mObywatel oraz dostawca usługi mojeID, dzięki czemu weryfikacja tożsamości jest szybka, wygodna i bezpieczna.

MojeID jest wspierane przez wybrane banki (ponad 22 miliony klientów) i jest doceniane za swoją wygodę i poziom zabezpieczeń. Dlatego zostało wdrożone do procesu rejestracji kart SIM w Mobile Vikings. Z kolei rozwiązanie oparte o aplikację mObywatel jest dostępne dla wszystkich obywateli Polski.

Jak zdalnie potwierdzić tożsamość?

Użytkownik składa zamówienie na stronie operatora i otrzymuje unikalny kod QR na swoje konto oraz w aplikacji Viking App. Za pomocą kodu, przez aplikację mObywatel, potwierdza swoją tożsamość. Kod QR maksymalnie skraca czas potrzebny na rejestrację nowej karty SIM, a przy tym eliminuje ryzyko wpisania błędnych danych.

Mobile Vikings rejestracja SIM

Mobile Vikings rejestracja SIM

Drugą możliwością jest weryfikacja tożsamości poprzez mojeID. Po wybraniu tej opcji wystarczy zalogować się na swoje konto bankowe i w ten sposób potwierdzić swoją tożsamość.

Krok ku nowoczesności

Mobile Vikings rozwija swoje usługi, aby zapewnić jeszcze więcej wygody i bezpieczeństwa.

Poprzez uproszczenie procesów nie tylko ułatwiamy użytkownikom weryfikację tożsamości, ale realizujemy kluczowy krok, umożliwiający nam wdrożenie kompleksowego cyfrowego onboardingu dla naszych usług.

– powiedział Jakub Grzesiczak, Product Owner w Mobile Vikings

Potwierdzanie tożsamości online to pierwszy, ale nie ostatni port Vikingów w drodze do 100% cyfrowego procesu onboardingu. Operator komórkowy z Wrocławia zapowiada, że jeszcze w tym roku zrealizuje kolejne kroki w stronę cyfrowej rewolucji i ulepszaniu oferty. Nowe funkcjonalności zostaną wprowadzone także dla obecnych użytkowników, zgodnie z zasadą #DlaSwoichWszystko.

Zobacz: Mobile Vikings świętują 10. urodziny. Dzielą się przypałami
Zobacz: Mobile Vikings: użytkownicy wymieniają gigabajty na gigadobro

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Shutterstock, Mobile Vikings

Źródło tekstu: Mobile Vikings