DAJ CYNK

Żabka podbije kolejną branżę. Trudno uwierzyć jaką

Marian Szutiak

Gry

Żabka podbije kolejną branżę. Trudno uwierzyć jaką

Żabka Polska zarejestrowała markę Żabu. Nowy brand ma służyć sieci handlowej do świadczenia usług w zakresie gier wideo i gier internetowych.

Wiadomości Handlowe poinformował, że pod koniec sierpnia tego roku Żabka Polska zarejestrowała w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej znak towarowy Żabu. Marka ta ma działać w branży gier i ma dotyczyć usług gier wideo oraz gier internetowych. Tak przynajmniej wynika z wniosku patentowego. Może to mieć jakiś związek z prowadzonym przez Żabkę w sklepach Nano pilotażem gier wykorzystujących rozszerzoną rzeczywistość (AR).

Zobacz: T-Mobile i Żabka z nową akcją: dostaniesz 1200 GB i hot-doga
Zobacz: Żabka poskąpi żappsów. Nie opłaca się często chodzić

Kilka miesięcy temu Żabka udostępniła klientom sklepów Nano pięć gier AR.

Testowe gry Żabki są dosyć proste i polegają np. na zbieraniu żetonów (żappsów) wyświetlanych na produktach w sklepie (klient ma ograniczony czas na wykonanie tego zadania). W innej grze klienci szukają na półkach produktów wyświetlanych na ekranie smartfona i je skanują. Jeszcze inna gra... przypomina znane na całym świecie Pokemon Go i polega na rzucaniu żetonem w tarczę na środku ekranu i zdobywaniu za to punktów.

– napisały Wiadomości Handlowe

Sama Żabka nie zdradza szczegółów nowego przedsięwzięcia.

W Żabce lubimy ciągle zaskakiwać klientów czymś nowym. Stale pracujemy nad komunikacją i rozwijamy kanały dotarcia do naszych klientów. Nowy znak będzie elementem akcji, o której na ten moment nie możemy więcej powiedzieć.

– przekazało biuro Prasowe Żabki Wiadomościom Handlowym

Zobacz: To nie koniec przygód Geralta. Wiedźmin trafi do innej gry
Zobacz: GTA 6 - wyciekły materiały. Nie tylko zdjęcia, ale też filmy

 

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Anna Rymsza / Telepolis.pl

Źródło tekstu: Wiadomości Handlowe