Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek kampanii marketingowej należy wyznaczyć cele, które chcemy osiągnąć. Może to być np. zwiększenie ruchu na stronie internetowej, wzrost liczby leadów czy zwiększenie sprzedaży. Dzięki temu łatwiej będzie nam monitorować i mierzyć efektywność podjętych działań promocyjnych. Istnieje wiele metod zwiększenia efektywności kampanii. Jednym z nich jest wykorzystanie frameworku Symfony. Zacznijmy jednak od początku.
Czym jest Symfony?
Najstarszy framework PHP – Symfony – jest ciągle rozwijany dzięki międzynarodowej społeczności, która tworzy nowe komponenty zgodne z najnowszymi technologiami i potrzebami rynku. Te cechy sprawiają, że 40 tysięcy stron internetowych na świecie korzysta z Symfony. Marki takie jak Bolt, Spotify czy Trivago wybrały właśnie to rozwiązanie.
Co jednak oferuje ten framework? Przede wszystkim zapewnia stabilną i skalowalną platformę, z której korzystają aplikacje internetowe. Ułatwia szybkie, wręcz bezproblemowe dodawanie nowych funkcjonalności w strukturę programu. Ponadto Symfony jest kompatybilny z różnymi bazami danych i systemami operacyjnymi, co pozwala na elastyczność oraz łatwe dostosowanie do potrzeb firmy. Dzięki ogromnej społeczności wymieniającej się spostrzeżeniami czy informacjami Symfony development jest wystarczająco udoskonalony i z perspektywy programistycznej nie generuje poważnych trudności podczas wdrażania.
Symfony oferuje wiele narzędzi, które można wykorzystać do monitorowania kampanii marketingowych. Można na przykład skorzystać z narzędzi do śledzenia ruchu na stronie internetowej lub analizowania wyników kampanii reklamowych. Dzięki tym narzędziom możemy monitorować efektywność naszych działań i podejmować decyzje na podstawie pozyskanych danych.
Jak wykorzystać Symfony do zwiększenia sprzedaży w Twojej firmie
Istnieje kilka sposobów wykorzystania frameworku Symfony, aby skutecznie zwiększyć sprzedaż w naszej firmie. Pierwszą metodą, która przychodzi do głowy, jest stworzenie nowoczesnej i responsywnej strony internetowej. Dzięki frameworkowi Symfony stworzymy witrynę WWW, która będzie dostosowana zarówno do urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych, co współcześnie jest nie tyle standardem w IT, ile wręcz wymogiem.
Witryną korzystającą z tego frameworku jest np. Dailymotion – serwis streamingowy z materiałami wideo. Ponieważ programiści z Dailymotion na co dzień dodają nowe funkcjonalności, firma zdecydowała się na wykorzystanie popularnego rozwiązania. Prostota tworzenia nowych funkcji za pośrednictwem gotowych komponentów okazała się strzałem w dziesiątkę.
Kolejnym elementem wpływającym na poprawę wyników firmy jest możliwość integracji z różnymi systemami sprzedażowymi, co umożliwia automatyzację procesów, a w efekcie – aktywizację większej grupy klientów. Połączenie z systemami CRM, ERP czy PIM daje nadzieję na poprawę procesów sprzedażowych i tych związanych z zarządzaniem danymi.
Wdrożenie Symfony – tylko z Advox Studio
Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w projektowaniu sklepów internetowych, świetna znajomości obecnych trendów i zaangażowany zespół znający środowisko Symfony. Te trzy cechy powodują, że Advox Studio może zagwarantować efekty pożądane nawet przez najbardziej wymagających zleceniodawców. Niezależnie od stopnia trudności samego projektu wdrożenie Symfony nie stanowi dla specjalistów z Advox najmniejszego problemu. Dodatkowa znajomość specyfiki języka PHP pozwala dostarczać pracownikom firmy najlepsze rozwiązania.