3. edycja Hello Shopware PL już 30 listopada w Krakowie

programistamag.pl 1 rok temu

30 listopada w Krakowie odbędzie się 3. edycja konferencji Hello Shopware PL (dawniej Shopware United Days). W tym roku, skoncentrowaliśmy się na obszarach tematycznych związanych z developmentem i technicznym aspektem budowy platform sprzedażowych.

Hello Shopware – jedyne takie wydarzenie w Polsce

Inicjatywa Hello Shopware (znana wcześniej jako Shopware United Days) powstała w 2021 roku jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie niemiecką platformą e-commerce wśród polskich sprzedawców online. Wydarzenie stało się przestrzenią do wymiany i aktualizacji wiedzy na temat najważniejszych trendów w e-handlu, nowych perspektyw biznesowych oraz szansą na zbudowanie społeczności skupionej wokół Shopware. Pierwsza edycja wydarzenia koncentrowała się na pokazaniu możliwości samego narzędzia, druga dotyczyła przede wszystkim sprzedaży zagranicznej i rozwoju biznesowego, natomiast w tym roku wydarzenie będzie skierowane przede wszystkim do deweloperów, project managerów oraz CTOs.

Shopware od strony technicznej

Główną grupą docelową 3. edycji Hello Shopware są programiści i osoby techniczne, chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie architektury platform sprzedażowych i technologii e-commerce. Uczestnicy będą mogli wysłuchać prezentacji doświadczonych ekspertów oraz zobaczyć przykłady wdrożeń na przykładzie praktycznych case studies. W gronie prelegentów znajdą się: Sander Mangel – Solutions Architect w Shopware, Yann Karl – CTO w Strix DE oraz Bartosz Sosna – Tech Leader w Strix DE.

Podczas wydarzenia, omówimy takie tematy jak:

  • Najlepsze praktyki Symfony w rozbudowie aplikacji.
  • Przegląd technologii Shopware.
  • Rozszerzenia i wtyczki Shopware.
  • Integracje API.
  • Roadmapa Shopware.
  • Zastosowanie AI w sprzedaży online.

Ponad 200 uczestników poprzedniej edycji

W zeszłorocznej edycji wydarzenia, znanego wówczas pod nazwą Shopware United Days, uczestniczyło ponad 200 gości i 17 prelegentów związanych z rynkiem e-commerce. 8 prezentacji, 5 case studies i 2 panele dyskusyjne pozwoliło dogłębnie omówić zagadnienia związane ze sprzedażą transgraniczną i sektorem B2B.

Spotkajmy się na Hello Shopware!

Internet daje nam łatwy dostęp do całej wiedzy świata dzięki kilku kliknięć, jednak nic nie jest w stanie zastąpić spotkania z drugim człowiekiem i uczenia się bezpośrednio od najlepszych. Już 30 listopada zapraszamy do Krakowa na solidną porcję networkingu i wymiany wiedzy. Wydarzenie odbędzie się w Starej Zajezdni, w sercu malowniczej dzielnicy Kazimierz. Udział w konferencji jest bezpłatny – aby otrzymać wejściówkę, wystarczy się zarejestrować. Do zobaczenia!

Idź do oryginalnego materiału