Odcinek 66, prawie jak 666! MASSIVE numer. Więc i MASSIVE CONTENT!
Dzisiaj przed Wami Łukasz Dziekan. Człowiek-orkiestra. Świetny programista i architekt, ale także leader i biznesmen. CTO w FinAi, a wcześniej tech-ważniak w różnych dużych i mniejszych firmach, w Polsce i USA. Na Twitterze @pan_dziekan.
Tematem odcinka jest Massive Data Processing. Co to? Jak się ma do popularnego Big Data? A co to w ogóle Big Data? Na jakie klasy możemy podzielić dane? Skąd uczyć się o wydajności, algorytmach, złożoności obliczeniowej? Do tego jeszcze… co to CAP??? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedzi w niniejszym odcinku.
A może klikniesz kilka gwiazdek na iTunes?
PLAY! Miłego słuchania!
Zasubskrybuj podcast (e-mail, iTunes) lub ściągnij ten odcinek w mp3.
Linki:
- Książki:
- Kenneth Cukier “Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think”: https://www.amazon.com/Big-Data-Revolution-Transform-Think/dp/0544227751
- https://bigmachine.io/products/the-imposters-handbook/
- Jon Bentley “Programming Pearls”: https://www.amazon.com/Programming-Pearls-2nd-Jon-Bentley/dp/0201657880
- Thomas H. Cormen “Introduction to Algorithms”: https://www.amazon.com/Introduction-Algorithms-3rd-MIT-Press/dp/0262033844
- Mark DeLoura “Game Programming Gems”: https://www.amazon.com/Game-Programming-Gems-CD/dp/1584500492
- Joe Duffy “Concurrent Programming on Windows”: https://www.amazon.com/Concurrent-Programming-Windows-Joe-Duffy/dp/032143482X
- CAP Theorem: https://en.wikipedia.org/wiki/CAP_theorem
- Hadoop: http://hadoop.apache.org/
- DevTalk#17 – O gamedev z Przemysławem Czatrowskim: https://devstyle.pl/2015/06/01/devtalk17-o-gamedev-z-przemyslawem-czatrowskim/
- Szymon Kulec: https://blog.scooletz.com/
Koniecznie zostaw komentarz: jak Ci się podoba odcinek?
Nie zapomnij też dołączyć do społeczności DevTalk na Facebooku i Twitterze :)!
Zapisz się również na Newsletter, aby nie przegapić żadnego odcinka!
Muzyka wykorzystana w intro:
“Misuse” Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/