Agnieszka Uba (SentiOne): Umiejętności AI są imponujące, ale jednak często przeceniane

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Trzeba pamiętać, iż generatywna AI powinna być odpowiednio nadzorowana i zarządzana, aby uniknąć potencjalnych zagrożeń i wyzwań związanych z jej implementacją – na temat wykorzystania generatywnej AI w chatbotach i voicebotach rozmawiamy z Agnieszką Ubą, product marketing managerem w SentiOne. Jak generatywna AI wpływa na rozwój chatbotów?
Jeszcze kilka miesięcy temu, gdy pojawił się ChatGPT, było kilka sceptycznych głosów, które twierdziły, iż zastąpi on wszystkie dotychczasowe chatboty i voiceboty. gwałtownie się okazało, iż o ile ChatGPT jest fajną nowinką dla zwykłego użytkownika i przydatnym narzędziem dla marketerów, pomagającym gwałtownie wygenerować slogany reklamowe, to jednak technologia ta nie jest odpowiednia do automatyzacji obsługi klienta lub sprzedaży – a to są główne zastosowania chatbotów w biznesie. ChatGPT sam w sobie nie zastąpi innych chatbotów – przede wszystkim z powodów możliwych halucynacji, wprowadzania w błąd, rozpowszechniania fake newsów. Innym problemem...
Idź do oryginalnego materiału