AI Studio pozwala użytkownikom Instagrama tworzyć wersje samych siebie dzięki sztucznej inteligencji

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Meta uruchomił AI Studio, narzędzie, które umożliwia Instagram użytkownicy do tworzenia Sztuczna inteligencja wersje samych siebie. Powstała w ten sposób sztuczna inteligencja może następnie czatować z twoimi obserwatorami w twoim imieniu, pomysł, który nie może pójść strasznie źle…

Studio AI można używać na dwa sposoby. Pierwszym jest stworzenie AI do własnego użytku, którą możesz udostępnić znajomym, jeżeli chcesz. Wydaje się, iż jest to tylko dla zabawy, pozwalając ci wybrać nazwę, awatar i „osobowość”, która określa, w jaki sposób podstawowy model Llama 3.1 Meta wchodzi z tobą w interakcję.

Ale większą nowiną jest narzędzie zaprojektowane tak, aby automatycznie czatować z osobami obserwującymi Cię na Instagramie.

Dzięki AI Studio twórcy Instagrama mogą skonfigurować sztuczną inteligencję jako rozszerzenie samych siebie, które może gwałtownie odpowiadać na typowe pytania DM i odpowiedzi na historie. Niezależnie od tego, czy chodzi o udostępnianie faktów o sobie, czy linkowanie do ulubionych marek i poprzednich filmów, sztuczna inteligencja twórców może pomóc twórcom dotrzeć do większej liczby osób, a fani szybciej uzyskać odpowiedzi.

Twórcy mogą dostosowywać swoją sztuczną inteligencję na podstawie takich rzeczy, jak treści na Instagramie, tematy, których należy unikać, i linki, którymi chcą się dzielić. Za pośrednictwem profesjonalnego pulpitu nawigacyjnego w aplikacji Instagram twórcy mogą włączać i wyłączać automatyczne odpowiedzi, a choćby decydować, komu odpowiada ich sztuczna inteligencja. Odpowiedzi od sztucznej inteligencji twórców są wyraźnie oznaczone, więc fani mają pełną przejrzystość.

Meta próbuje ograniczyć potencjalne szkody, jakie może to wyrządzić Twojej reputacji, umożliwiając Ci poinstruowanie swojej sztucznej inteligencji, aby odmawiała dyskusji na określone tematy.

Dodaj tematy, których należy unikać. Dołącz listę tematów, których Twój Al powinien unikać. To narzędzie może pomóc w kwestiach dotyczących partnerstw/sponsoringu i wrażliwych kwestii kulturowych/społecznych. Istnieją dwa pola, których możesz użyć, aby udzielić swojemu Al tych wskazówek: „Instrukcje” i „Przykładowe odpowiedzi”.

Aby dodać Instrukcje, napisz „ODMAWIAJESZ dyskusji” [insert topic(s)]„lub „Nie powinieneś o tym mówić” [insert topic(s)]Na przykład: „ODMÓWISZ o dyskusji na temat kryptowalut”.

Dzięki przykładowym odpowiedziom możesz dalej określić ton odpowiedzi swojego Al. jeżeli ktoś zapyta Twojego Al „Czy powinienem zainwestować w kryptowaluty??”, odpowiedzią Al może być odmowa zaangażowania, np.: „Nie rozmawiam o kryptowalutach, ale chętnie porozmawiam [insert topic].” Albo AI mógłby zmienić temat, odpowiadając: „Nie interesuję się kryptowalutami, ale mogę o nich mówić bez końca [insert topic.] Co myślisz o [insert specific question related to topic]?”

Ale wygląda na to, iż to użytkownicy powinni myśleć o wszystkich potencjalnie problematycznych tematach i ustalać dla wszystkich z nich reguły, więc to od Ciebie zależy, czy uwzględnisz jakąś regułę dla każdej teorii spiskowej i tematu budzącego podziały…

Obraz: Meta

FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału