AI wygenerowała dzieła sztuki na podstawie emocji towarzyszących premierze Audi

nowymarketing.pl 1 rok temu
Kanadyjski oddział Audi użył sztuczną inteligencję, by zwizualizować emocje towarzyszące premierze nowego Audi Q8 Sportback e-tron. Do ich zobrazowania wykorzystano czujniki biometryczne. Fot. Audi
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w tworzeniu treści wizualnych w branży motoryzacyjnej jest przez cały czas popularne. W lipcu br. Volkswagen zaprezentował reklamę, w której wskrzesił znaną brazylijską piosenkarkę, a Audi z kolei postanowiło pójść w kierunku sztuki.
W kampanii „Feel the art of Audi” wzięła udział modelka Coca Rocha. Kobiecie podpięto czujniki biometryczne Bensimon Byrne i 1stAveMachine, które zbierały dane dotyczące emocji towarzyszących jej podczas pierwszej realnej podróży nowym modelem Audi. Modelka miała okazję usiąść za kierownicą i poprowadzić samochód. Uzyskane wyniki wprowadzono do modelu sztucznej inteligencji.
Model AI przekształcił emocje w obrazy....
Idź do oryginalnego materiału