Tegoroczna edycja Akademii Integracji odbyła się w dniach 18-19 kwietnia, w hotelu Warszawianka, w podwarszawskim Serocku. Wśród obecnych na wydarzeniu vendorów obecny był też japoński dostawca rozwiązań technologicznych dla przedsiębiorstw, firma Fujitsu.
Tegoroczna Akademia Integracji AB była wyraźnie większa niż edycje wcześniejsze. Ponad 400 uczestników to, jak na wydarzenie branżowe, naprawdę dużo. Wśród licznych vendorów, którzy zostali zaproszeni na jubileuszowe, 20 spotkanie, nie mogło zabraknąć Fujitsu – producenta, który od lat współpracuje z AB S.A. Japońska firma od dekad jest ważnym punktem krajobrazu świata IT.
“To niewątpliwe bardzo istotne wydarzenie w historii całego kanału IT w Polsce. (…) AB jest dystrybutorem, który wnosi niewątpliwie bardzo wiele jakości do współpracy z partnerami, dlatego bardzo się cieszymy, iż kooperacja między nami tak dobrze się cały czas układa i rozwija.” – stwierdził Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Poland – “Ten rok będzie bardzo mocno obfitował w nowości. W Fujitsu mamy nowe rozwiązania z kategorii x86, nowe rozwiązania storage i przede wszystkim nasz program lojalnościowy Cyber Bonus będzie obchodził swoje 25 lecie.”
Wydarzenie Akademia Integracji AB to istotny punkt w kalendarzu branżowym w Polsce. W tym roku spotkanie to miało charakter specjalny. Jubileuszowa, 20 edycja okazała się zdecydowanie większa niż poprzednie, z wieloma stoiskami vendorów, ponad 400 uczestnikami i, jak zawsze, bogatym programem. Akademia Integracji AB 2024 okazała się być naprawdę imponującym wydarzeniem, zachowując jednak swój ściśle branżowy, relacyjny charakter.
Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”
Akademia Integracji AB: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A. dziękując za udział w wydarzeniu
Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB podkreśla “Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie”
“Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreślił w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB