Akademia IT TD SYNNEX 2025: “Targus to dziś coś więcej niż torby i plecaki” – podkreślił Paweł Umiński, Targus

itreseller.com.pl 2 dni temu

Tegoroczna Akademia IT TD SYNNEX ponownie udowodniła, iż wydarzenia kluczowych dystrybutorów mają wyjątkowy potencjał, zbierając w jednym miejscu przedstawicieli wielu różnych vendorów. Wśród nich nie mogło zabraknąć firmy Targus, lidera w obszarze akcesoriów dla laptopów.

Akademia IT TD SYNNEX 2025 była dla firmy Targus wyjątkową okazją do pokazania, jak szeroko dziś rozwija się nasze portfolio w odpowiedzi na potrzeby zmieniającego się rynku. Wśród ponad 400 uczestników wydarzenia, w tym resellerów i partnerów projektowych,

Targus nie tylko zaprezentował swoje najlepiej rozpoznawalne kategorie – torby i plecaki – ale również zwrócił uwagę na rosnący potencjał takich obszarów jak stacje dokujące, akcesoria do pracy mobilnej, a także rozwiązania do ochrony tabletów i komputerów. To elementy oferty, które zyskują coraz większe znaczenie w kanałach B2B, gdzie funkcjonalność, jakość i kompatybilność mają bezpośredni wpływ na efektywność działania firm. Udział w Akademii był również doskonałą przestrzenią do rozmów o zmianach zakupowych i preferencjach użytkowników końcowych, które dostrzegamy nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.


„Spotykamy się dzisiaj w Łodzi na wydarzeniu naszego dystrybutora TD SYNNEX, które zgromadziło bardzo duże grono partnerów z kanału B2B – a to segment, na którym Targusowi szczególnie zależy. Pokazujemy nie tylko torby i plecaki, z którymi jesteśmy kojarzeni od lat, ale też stacje dokujące, akcesoria i zaawansowane case’y do tabletów i komputerów. Dzięki takiemu wydarzeniu możemy rozmawiać z partnerami, którzy realizują zarówno duże przetargi, jak i sprzedaż codzienną. To dla nas cenna wiedza, która pozwala lepiej dopasować portfolio i wspierać rozwój wspólnego biznesu.” – powiedział Paweł Umiński, Country Manager Poland & Baltic States w Targus

Dla Targusa udział w Akademii IT to nie tylko obecność na prestiżowym wydarzeniu – to realne wzmocnienie relacji z partnerami, dostęp do cennych informacji z rynku i przestrzeń do promowania nowych kierunków rozwoju. Już jesienią firma zapowiada start programu partnerskiego Empower, który otworzy nowe możliwości współpracy, rejestracji projektów i korzystania z benefitów wspierających sprzedaż. Targus, wspólnie z marką Hyper, zaprasza partnerów do bliższej kooperacji – opartej na wspólnych celach, zaufaniu i rozwiązaniach gotowych na wyzwania współczesnego środowiska pracy.

Więcej o wydarzeniu:

Akademia IT TD SYNNEX 2025 – Szanse, wyzwania, relacje oraz AI

Idź do oryginalnego materiału