Amazon inwestuje w sztuczną inteligencję i wprowadza nową platformę Bedrock

nowymarketing.pl 1 rok temu
13 kwietnia br. Amazon wprowadził własne narzędzie AI dla firm. Bedrock jest dostępny dla klientów Amazon Web Service i ma konkurować z ofertami innych przedsiębiorstw, które proponują rozwiązania AI dla biznesu. fot. Amazon Web Service
Bedrock to zestaw narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, które mają pomóc klientom prowadzącym swoją działalność na serwerach danych Amazon, m.in. w budowaniu chatbotów, generowaniu tekstu czy tworzeniu obrazów.
Bedrock będzie oferować takie narzędzia jak:
- AI21's Jurassic-2, które generuje treści w języku angielskim, hiszpańskim, francuskim, niemieckim, portugalskim, włoskim i holenderskim,
- Anthropic's Claude, wykonujące zadania związane z przetwarzaniem tekstu,
- Stability AI's Stable Diffusion, przetwarzające tekst na obraz.


fot. Amazon Bedrock
– Wyobraź sobie menedżera ds. marketingu treści, który pracuje w wiodącym sklepie odzieżowym i musi...
Idź do oryginalnego materiału