Apple pracuje nad rozwiązaniem problemu z alarmem iPhone’a | Jabłko

humanmag.pl 2 tygodni temu

Apple pracuje nad rozwiązaniem problemu, który powodował, iż niektórzy użytkownicy narzekali, iż budzik w ich iPhonie nie włącza się lub iż odtwarzanie jest zbyt ciche.

Firma stwierdziła, iż ​​jest świadoma problemu, który został podniesiony przez użytkowników TikTok, którzy skarżyli się na incydenty, w wyniku których ich alarm nie włączył się.

„To był prawdopodobnie trzeci lub czwarty dzień z rzędu, kiedy mój budzik się nie włączył” – powiedziała użytkownik TikToka.

Inny powiedział: „Od około tygodnia zauważyłem, iż mój budzik po prostu mnie nie budzi”. Użytkownicy twierdzili, iż problem spowodował problemy z odmierzaniem czasu.

Apple oświadczyło, iż pracuje nad szybkim rozwiązaniem problemu, chociaż nie jest jasne, ilu osób dotyczy problem ani jakich urządzeń to dotyczy.

Inny użytkownik TikToka, w filmie, który zgromadził prawie 10 milionów wyświetleń, stwierdziła, iż ​​alarm w jej iPhonie 15 włączył się przy „najniższej głośności” i iż problem ma związek z włączoną w jej telefonie funkcją „wykrywania uwagi”. „Apple, czy próbujesz zwalniać ludzi?” – dodał użytkownik.

Apple odmówił komentarza na temat tego, czy ta funkcja była przyczyną problemu z alarmem po raz pierwszy doniesiono o tym w programie Today stacji NBC. Funkcja wykrywania uwagi wycisza dźwięk alertów, gdy użytkownik patrzy na swoje urządzenie. Gdy spojrzysz na telefon, jego wyświetlacz również będzie przyciemniany, dopóki nie przestaniesz na niego patrzeć.

Apple ma taki Serwis z poradami internetowymi w przypadku alarmów, sugerując kontrolowanie głośności alarmu dzięki funkcji Dźwięki i dotyk w Ustawieniach, dodając, iż opcje Nie przeszkadzać i Tryb cichy nie mają wpływu na dźwięk alarmu. Strona zaleca również, aby użytkownicy sprawdzili, czy dźwięk alarmu nie jest ustawiony na „Brak”.

Idź do oryginalnego materiału