Bing po pół roku z AI, a jakby bez niej

bulldogjob.pl 1 rok temu

Check-point po 6 miesiącach. Sprawdź, jak się mają szansę Microsoftu na przegonienie Google po dodaniu AI do Binga.

Microsoft Bing od dawna próbuje konkurować z Googlem. Najnowsze posunięcie, czyli wprowadzenie sztucznej inteligencji, miało być krokiem milowym na drodze do prześcignięcia wujka G. Miało to zwiększyć udziały rynkowe Binga i realnie zagrozić dominacją.To były płonne marzenia Microsoftu. I co? 6 miesięcy po wprowadzeniu zmian, wydaje się, iż Bingowi jednak nie udało się znacząco podbić rynku. Czy AI okazała się niewystarczająco atrakcyjna dla użytkowników?Dane zebranych firm analitycznych nie przemawiają na korzyść Binga. StatCounter donosi, iż Bing zdobył jedynie 3% udziałów w globalnym rynku wyszukiwarek. Similarweb pokazuje, iż google.com utrzymuje pozycję lidera, a bing.com ciągle traci na znaczeniu wg listy popularności.
Idź do oryginalnego materiału