Burger King: zamówienia przyjmie sztuczna inteligencja

instalki.pl 1 tydzień temu

Burger King poinformował o uruchomieniu rozwiązania umożliwiającego składanie zamówień z pomocą zaawansowanego agenta sztucznej inteligencji. Wdrożona technologia ma przede wszystkim odciążyć pracowników, a także skrócić czas obsługi i zapewnić klientom bardziej intuicyjne doświadczenie. Czego dokładnie możemy się spodziewać?

Burger King krok przed konkurencją. Zamawianie jedzenia ma być przyjemniejsze

Klient składający zamówienie poprzez Drive Thru będzie rozmawiał ze sztuczną inteligencją. Co ważne, na interaktywnym ekranie prezentowany będzie przebieg konwersacji oraz aktualny stan zamówienia. Cały proces przebiega automatycznie, dzięki czemu pracownicy mają więcej czasu w inne zadania.

Przedstawiciele restauracji twierdzą, iż fizyczna obsługa może w każdej chwili przejąć rozmowę jednym kliknięciem i tym samym wyłączyć agenta sztucznej inteligencji. Chodzi o zachowanie pełnej kontroli oraz podjęcie szybkiem reakcji w przypadku problemów.

Źródło zdjęcia: Burger King

Docelowo technologia zostanie wprowadzona we wszystkich restauracjach na terenie Polski, które obsługują Drive Thru.

Ostatnia prosta przed pełnym wdrożeniem. Gdzie sprawdzicie nową technologię?

Przeprowadzono pierwszą fazę testów, która pozwoliła ocenić działanie systemu w warunkach rzeczywistego ruchu. Dopracowano wtedy precyzję transkrypcji mowy, rozumienie języka polskiego, a także usprawniono generowanie naturalnych odpowiedzi czy opracowano odpowiednią wymowę i sugestie produktowe.

Kolejne testy odbędą się w Zgorzelcu – tamtejsi mieszkańcy będą mieli okazję przetestować nową technologię w fastfoodowym wydaniu.

Źródło: Burger King / Zdjęcie otwierające: Burger King

AIpolskasztuczna inteligencja
Idź do oryginalnego materiału