Coca Cola wkracza w świat AI. Marka zorganizowała niecodzienne promocyjne show

nowymarketing.pl 1 rok temu
Las Vegas zostało rozświetlone projekcjami przygotowanymi przez zespół Coca Cola. Wszystko za sprawą wyjątkowej instalacji w kształcie kuli, sztucznej inteligencji i pomysłu na promocję nowego napoju marki. fot. b9.com
Charakterystyczne logo Coca-Cola znają chyba wszyscy, podobnie jak kilka osób nie kojarzy słodkiego smaku gazowanego napoju. Funkcjonująca na rynku od ponad 100 lat marka idzie z duchem czasu i we wrześniu wypuściła swoje najnowsze osiągnięcie — nowy smak Coca-Coli inspirowany sztuczną inteligencją.
Coca-Cola x AI to nowy sposób na przekonanie do siebie najmłodszych generacji konsumentów, dla których najważniejsze są doświadczanie i przeżywanie emocji.


Kiedy wprowadziliśmy na rynek Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, umożliwiliśmy odkrywanie przyszłości przez pryzmat technologii AI. Teraz przenosimy to futurystyczne doświadczenia do realnego świata, aby fani mogli się nimi cieszyć -...
Idź do oryginalnego materiału