Content ekspercki, czy jaki copywriterzy mogą walczyć z AI

nowymarketing.pl 1 rok temu
Na pytanie, „Czy sztuczna inteligencja wygryzie z rynku copywriterów?” branża odpowiada – nie jak, tylko kiedy. Jednak czy rzeczywiście ludzką wiedzę, doświadczenie i kreatywność może zastąpić maszyna? Po części pewnie tak, ale naszym, twórców treści, asem w rękawie może być content ekspercki. fot. depositphotos.com
Facebookowe grupy dla copywriterów pękają w szwach od dylematów, czy przedstawiciele tej branży powinni wywieszać już białą flagę i uznać wyższość sztucznej inteligencji nad wymyślaniem samemu kombinacji znaków ze spacjami, czy mogą jeszcze chwilę poczekać. Z drugiej strony – firmy i agencje zatrudniające copywriterów wysyłają jednoznaczne informacje, iż „tekstów napisanych przez GTP nie przyjmujemy i płacimy Wam za to, co sami wymyślicie”.
Jak w tym dynamicznym otoczeniu odnaleźć się jako twórca tekstów i sprawić, żeby sztuczna inteligencja była ułatwieniem w pracy, a nie gwoździem do zawodowej trumny?
Jak sztuczna inteligencja pisze teksty?
Tworzenie tekstów...
Idź do oryginalnego materiału