Customer Story: Consdata & Bank Credit Agricole | Zdalny proces wnioskowania o kredyt hipoteczny

youtube.com 4 miesięcy temu


Dzięki współpracy z Consdata S.A. i wykorzystaniu Eximee Low-Code Development Platform, Credit Agricole Bank Polska wdrożył innowacyjne, omnikanałowe rozwiązanie, które umożliwia klientom wnioskowanie o kredyt hipoteczny "z kanapy".

Nowy proces umożliwia klientom Credit Agricole Bank Polska komfortowe wnioskowanie o kredyt bez wychodzenia z domu. Cały proces – od rejestracji danych, przez załączanie dokumentów, po monitorowanie statusu – odbywa się online. Dzięki temu czas potrzebny na realizację formalności jest znacznie krótszy, a cała procedura mniej stresująca dla klientów.

Eximee Customer Panel umożliwia klientom łatwe uruchomienie procesu wnioskowania o kredyt hipoteczny, mogą wypełnić cały wniosek od razu lub etapami. Eksperci banku weryfikują kompletność danych i dokumentów. Wszelkie prośby o dodatkowe informacje i dokumenty pojawiają się w panelu, a powiadomienia o nowych zadaniach są wysyłane na e-mail klienta. W panelu klienci mogą również przeglądać wszystkie dostarczone przez bank dokumenty, w tym projekt umowy.

Pracownicy banku korzystają z Eximee Dashboard – narzędzia do zarządzania zadaniami, które usprawnia przepływ pracy. Proces jest oparty na silniku workflow Camunda, a zadania są automatycznie przypisywane na podstawie ról i uprawnień pracowników oraz wyświetlane na liście zadań.
Pracownicy banku mają możliwość przeglądania list spraw oraz ich szczegółów i historii. Mogą także inicjować procesy dla klientów, przeglądać wnioski i załączone dokumenty, a także monitorować status spraw.

00:00 - Początek współpracy
01:06 - Cele projektu
02:38 - Wyzwania projektu
03:52 - Efekty projektu
04:51 - Omnikanałowość platformy
05:35 - Eximee Forms
05:45 - Eximee Designer
06:25 - Modularyzacja
06:52 - Eximee Dashboard
07:05 - Integracje platformy
07:39 - Konkretne rozwiązania
07:59 - kooperacja Consdata & Credit Agricole Bank Polska
09:41 - Przyszłość


Odwiedź nas na:
https://eximee.com/
https://www.linkedin.com/company/consdata/
https://www.facebook.com/consdatacom/

-------------------------------------

Thanks to a partnership with Consdata S.A. and the use of the Eximee Low-Code Development Platform, Credit Agricole Bank Polska has implemented an innovative omnichannel solution that allows customers to apply for a mortgage "from the couch."

This new process enables Credit Agricole Bank Polska customers to conveniently apply for a loan without leaving their homes. The entire process—from data registration and document attachment to status monitoring—occurs online. Consequently, the time needed to complete the paperwork is significantly reduced, making the entire procedure much less stressful for customers.

Eximee Customer Panel allows customers to easily start the mortgage application process. They can fill out the entire application at once or in stages. The bank's experts verify the completeness of data and documents. Any requests for additional information and documents appear in the panel, with notifications of new tasks sent to the customer’s email. Customers can also view all documents provided by the bank, including the draft contract.

Bank employees use the Eximee Dashboard, a task management tool that streamlines their workflow. The process is powered by the Camunda engine, with tasks automatically assigned based on employee roles and authorizations and displayed in a task list. Bank employees can view lists of cases and their details and history, initiate processes for customers, view applications and attached documents, and monitor the status of cases.

Visit us at:
https://eximee.com/
https://www.linkedin.com/company/consdata/
https://www.facebook.com/consdatacom/