DevTalk #109 – O Analityce w Gamingu z Kamilem Ciukszo

devtalk.pl 4 lat temu

Kto ma wiedzę, ten ma WŁADZĘ. Gamedev nie jest wyjątkiem!

W nowym roku powracamy do tematu gier, żeby przyjrzeć się mu od strony analityki. Dodam, iż to bardzo ważna strona, bo może mieć POTĘŻNY wpływ na rozwój gier, cykl ich życia, strategie cenowe i wiele innych rzeczy. Wystarczy wiedzieć, CO i JAK analizować. O tym wszystkim posłuchasz w dzisiejszym DevTalku. Jak zwykle od prawdziwego wymiatacza – Kamila Ciukszo!

Kamil zajmuje się zaawansowanymi technologiami od kilkunastu lat. Wdrażał innowacyjne rozwiązania w obszarach telewizji cyfrowej, Internetu szerokopasmowego i mobilnego, jak i zaawansowanych usługi chmurowych. Współtworzył europejski program akceleracyjny dla start-upów technologicznych Challenge-up, łączący siły takich gigantów jak Cisco, Intel oraz Deutsche Telekom. Dotychczas zajmował się sprzedażą, rozwojem biznesu oraz tworzeniem strategii biznesowej przedsiębiorstw. w tej chwili właścicielem firmy Alterdata.io, w której pomaga firmom w wartościowej analizie danych.

W sto dziewiątym odcinku DevTalk odpowiemy na pytania:

  • PO CO się zbiera i analizuje dane?
  • Jak zrobić to dobrze?
  • Jaka skala jest potrzebna, żeby takie badania miały sens?
  • CO można badać w GRACH?
  • Czym GAMEDEV różni się od innych dziedzin?
  • Kiedy analityka staje się “szpiegowaniem”?

PS. Gwiazdki z nieba nie potrzebuję, ale tymi na iTunes nie pogardzę! jeżeli podobał Ci się ten odcinek, zostaw tam opinię i ocenę. Dzięki!

A teraz… PLAY!


Zasubskrybuj podcast (e-mail, iTunes) lub ściągnij ten odcinek w mp3.

Linki:


Koniecznie zostaw komentarz: jak Ci się podoba odcinek?
Nie zapomnij też dołączyć do społeczności DevTalk na Facebooku i Twitterze :)!
Zapisz się również na Newsletter, aby nie przegapić żadnego odcinka!

Muzyka wykorzystana w intro:
“Misuse” Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Idź do oryginalnego materiału