Dostępna jest Slack AI, która pozwala nadrobić długie wątki i nieprzeczytane wiadomości

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Slack wprowadza zestaw wbudowanych funkcji AI, które wyświetlają podsumowania wątków i podsumowania kanałów, a jednocześnie umożliwiają zadawanie pytań na temat tego, co dzieje się w pracy. Najpierw platforma do zarządzania miejscem pracy rozpoczął testowanie Slack AI w zeszłym roku, ale teraz jest udostępniany jako płatny dodatek dla użytkowników Slack Enterprise.

Jeśli masz zaległości w konkretnym wątku, w którym ktoś Cię oznaczył, możesz użyć Slack AI, aby uzyskać pełne podsumowanie rozmowy, a także dowiedzieć się, kto co powiedział. Istnieje również sposób na podsumowanie rozmów toczących się na kanałach.

Możesz otrzymywać podsumowania nieprzeczytanych wiadomości lub wiadomości z określonego przedziału czasu.Obraz: Luz

Możesz wybrać ikonę gwiazdki w prawym górnym rogu kanału, aby Slack AI podsumowywał tylko nieprzeczytane wiadomości, wiadomości, które pojawiły się w ciągu ostatnich siedmiu dni lub wiadomości wysłane w wybranym przez Ciebie przedziale czasowym. Wydaje się to szczególnie przydatne, gdy nie ma Cię przez kilka dni i chcesz wiedzieć, co dzieje się w pracy.

Slack AI pozwoli Ci także zadawać pytania dotyczące konkretnego projektu, nad którym pracujesz, lub zasad obowiązujących w Twoim miejscu pracy, zakładając, iż są one wspomniane w Slacku. Narzędzie AI będzie korzystać z „odpowiednich wiadomości”, aby dowiedzieć się więcej na dowolne tematy, które Cię interesują, a choćby może zostać użyte do zdefiniowania akronimów używanych na platformie Slack w Twojej pracy.

Slack AI spróbuje odpowiedzieć na Twoje pytania w oparciu o poprzednie wiadomości.Obraz: Luz

Sztuczna inteligencja platformy zintegruje się również z niektórymi innymi aplikacjami podłączanymi do Slacka, umożliwiając na przykład uzyskiwanie podsumowań dokumentów Notion w podglądzie łączy lub zadawanie pytań na temat czegoś przechowywanego w Boxie.

Oprócz tego pakietu funkcji Slack twierdzi, iż tworzy więcej narzędzi do podsumowywania i ustalania priorytetów informacji. Tworzy także nową funkcję podsumowania, która wyświetli najważniejsze informacje z wybranych przez Ciebie kanałów, na wypadek gdybyś nie miał czasu w przewijanie dziesiątek wiadomości. Slack pracuje także nad natywną integracją Einstein Copilot, chatbot AI które mogą pisać dla Ciebie wiadomości do współpracowników.

Oto wczesny rzut oka na nadchodzącą funkcję podsumowania, która wydaje się całkiem pomocna.Obraz: Luz

Slack twierdzi, iż używane przez niego modele dużych języków (LLM) są hostowane bezpośrednio w Slack, dodając, iż „dane klientów pozostają silosowane” i nie będą „wykorzystywane do obsługi innych klientów”. Firma twierdzi również, iż nie będzie wykorzystywać danych klientów do szkolenia LLM. Na razie Slack AI jest dostępny tylko w języku angielskim w USA i Wielkiej Brytanii, a obsługa dodatkowych języków i plany będą dostępne wkrótce.



Source link

Idź do oryginalnego materiału