Sprawdź, dlaczego większość calli i spotań w pracy nie jest niezbędnych lub mogłyby trwać krócej.
Na początku roku Shopify zdecydowało się ukrócić kwestię spotkań. Osobiście brałem udział w wielu działaniach mających na celu redukcję liczby spotkań. Kilka lat temu Airbnb ogłosiło „kalendarzową amnestię”. Wraz z nowymi wytycznymi, kalendarze wszystkich zostały wyczyszczone. Miało to dobre intencje i było pięknie — przez długi czas.Ale w najmniej zaskakującym zwrocie akcji od czasu Szóstego zmysłu to nie zadziałało. W ogóle. Asystenci administracyjni przygotowali się na uspokojenie sytuacji i o 12:01 przełożyli wszystkie swoje spotkania. Żaden kalendarz nie był pusty przez tak długi czas, a po krótkiej chwili wytchnienia wszyscy wrócili do piekła spotkań.Nie widzieliśmy aktualizacji na temat tego, jak sprawy mają się w Shopify i życzę im powodzenia! Ale nie jestem optymistą. Oni, podobnie jak wiele innych firm, najwyraźniej nie zdali sobie jeszcze sprawy z fundamentalnej prawdy o spotkaniach: