Fujitsu Partner Day 2024: “Skupiamy się na tym, żeby dostarczać rozwiązania data center i również usługi wokół wokół tych rozwiązań” – wyjaśnia Wojciech Wróbel, Fujitsu

itreseller.com.pl 3 dni temu

Fujitsu Partner Day odbyło się już po raz trzeci. 11 czerwca, w warszawskiej Villi Foksal, ekosystem partnerski Fujitsu, a więc partnerzy handlowi, resellerzy i dystrybutorzy, spotkali się, aby celebrować udaną współpracę, ale także by omówić najważniejsze kwestie rozwojowe.

Podczas spotkania Fujitsu Partner Day 2024 omówiono współpracę firmy z partnerami biznesowymi w Polsce, kładąc nacisk na dostarczanie rozwiązań data center, konsolidację środowisk IT oraz usługi wspierające zarządzanie i optymalizację kosztów. Podkreślono indywidualne podejście do klientów oraz elastyczność finansową w realizacji projektów. Przedstawiciele Fujitsu podkreślali, iż firma stawia na rozwój nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji, aby lepiej wspierać partnerów i klientów, zapewniając wysoką jakość usług zgodnie z japońską tradycją biznesową.

Nie ma jednak wątpliwości, iż dzisiaj w branży najbardziej nośnym hasłem jest sztuczna inteligencja. AI pojawia się w niemal każdej dyskusji, w każdym panelu czy debacie. Jednocześnie, coraz bardziej powszechna staje się świadomość różnic, między zastosowaniami prywatnymi, a biznesowymi, w tym kwestia bezpieczeństwa firmowych danych w obszarze AI. To natomiast premiować będzie firmy takie jak Fujitsu i jej partnerów, bowiem AI w przedsiębiorstwach, według wielu ekspertów, coraz częściej będzie opierać się o obliczenia dokonywane on-premisse, a więc wymagające własnej infrastruktury serwerowej.

“Skupiamy się na tym, żeby dostarczać rozwiązania data center i również usługi wokół wokół tych rozwiązań, również możliwości konsolidacji różnorodnych środowisk, które są u naszych klientów, żeby wygenerować takie dodatkowe korzyści, jak łatwiejsze zarządzanie, optymalizacja kosztów. Nie tylko tych, które są związane z inwestycjami, zakupami, ale również z obsługą serwisową i dostosowania rozwiązań do rzeczywistych potrzeb. To jest nasza główna ścieżka, żeby do każdego partnera, do każdego klienta podchodzić indywidualnie.” – wyjaśnia Wojciech Wróbel, Senior Solutions Architect w Fujitsu Polska“(…) Oczywiście, patrzymy na to, co się dzieje na rynku, jakie są wyzwania po stronie klientów, często adresowane przez programy, chociażby wspierane przez rząd polski, czyli cyberbezpieczeństwo gmin albo cyberbezpieczeństwo jednostek samorządowych. (…) Staramy się przede wszystkim słuchać klientów, z czym mają problemy i dawać nasze możliwości, nasz potencjał, żeby te problemy pokonywać, również z kwestiami finansowymi, tzn. staramy się być bardzo elastyczni w formie rozliczania kosztów projektów, o ile są one z naszym udziałem, czy po stronie usług, czy po stronie infrastruktury datacenter.”

Fujitsu może pochwalić się szeregiem rozwiązań technologicznych, które idą z duchem czasu i wpisują się w to, co wielu ekspertów określa mianem kolejnej rewolucji przemysłowej. Więcej o wydarzeniu:

Fujitsu Partner Day 2024: “To najważniejsze wydarzenie, jakie organizujemy z myślą o naszych partnerach (…) zawsze z uwagą wsłuchujemy się w głos naszych partnerów” – podkreślił Marcin Gwara, Channel Manager Fujitsu Poland

Idź do oryginalnego materiału