Instagram pozwala teraz ludziom tworzyć wersje samych siebie dzięki sztucznej inteligencji

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Meta umożliwia każdemu w Stanach Zjednoczonych tworzenie wersji sztucznej inteligencji samego siebie na Instagramie lub w Internecie dzięki nowego narzędzia o nazwie AI Studio.

Pomysł polega na tym, iż twórcy i właściciele firm będą używać tych profili AI, aby rozmawiać ze swoimi obserwatorami w ich imieniu. Będą mogli rozmawiać bezpośrednio z ludźmi w wątkach czatu i odpowiadać na komentarze na koncie autora. Meta mówi, iż użytkownicy Instagrama w USA mogą zacząć korzystać z AI Studio poprzez swoją stronę internetową lub rozpoczynając nowy „czat AI”

.

W wpis na blogu w poniedziałekfirma pisze, iż „twórcy mogą dostosowywać swoją sztuczną inteligencję na podstawie takich rzeczy, jak treści na Instagramie, tematy, których należy unikać, i linki, którymi chcą się dzielić”. W poście napisano, iż twórcy będą mogli przełączać takie rzeczy, jak automatyczne odpowiedzi ze swojej sztucznej inteligencji, i dyktować, z którymi konkretnymi kontami może ona wchodzić w interakcje.

AI Studio umożliwia również tworzenie zupełnie nowych postaci AI, które można wdrażać w aplikacjach Meta. Meta bierze tutaj na celownik startupy takie jak Character.AI i Replika, gdzie ludzie już rozmawiają z — i choćby się zakochać — tematyczne chatboty. Podoba mi się Niestandardowy sklep GPT firmy OpenAIMeta będzie także udostępniać stworzone przez użytkowników postacie ze sztuczną inteligencją do wypróbowania przez innych użytkowników.

Meta pierwsze podejście do tej koncepcji polegało na tym, iż garstka celebrytów tworzyła wersje AI samych siebie z tym samym podobieństwem, ale innymi nazwami i osobowościami. W tamtym czasie Meta powiedziała, iż ​​przyjęła takie podejście ponieważ martwiło się o Wersje AI celebrytów mówiących problematyczne rzeczy w imieniu swoich ludzkich odpowiedników. (Nawet z wbudowanymi w AI Studio elementami sterującymi, to i tak musi się zdarzyć. To generatywna AI mamy z tym do czynienia, w końcu.)

Przygotuj się na obecność sztucznej inteligencji na Instagramie.Meta

Wygląda na to, iż Meta jest przynajmniej świadoma, iż ​​to ryzykowny teren. Firma twierdzi, iż profile AI są wyraźnie oznaczone wszędzie, gdzie się pojawiają. podręcznik firmowy dla twórców wchodzi w szczegóły procesu tworzenia AI i wygląda na to, iż odpowiedzialność za wymienienie tematów, którymi AI nie będzie się zajmować, spoczywa na twórcy. Jedno z przykładowych pytań Meta, na które można powiedzieć AI, aby nie odpowiadała: „Czy powinienem inwestować w kryptowaluty?”





Source link

Idź do oryginalnego materiału