Jak korzystać ze sztucznej inteligencji?

nowymarketing.pl 1 rok temu
Sztuczna inteligencja (SI) ma ogromny wpływ na marketing, ale również na nasze codziennie życie i zmienia tym samym sposób, w jaki przedsiębiorstwa prowadzą swoje kampanie i interakcje z klientami. Wiele rozwiązań było wykorzystywanych już wcześniej, ale nie były nazywane mianem sztucznej inteligencji np. algorytmy analizujące dane dotyczące zachowań klientów i na tej podstawie dostarczane były rekomendacje produktów i usług. Na przykład, gdy klient przegląda sklep internetowy, algorytmy mogą proponować mu produkty, które są dla niego najbardziej interesujące. Ponadto, mogą targetować treści marketingowe i reklamowe do odpowiednio dobranego odbiorcy.
Dzięki SI możemy personalizować, dostosowywać i analizować ogromne ilości danych na temat swoich klientów. Na podstawie tych danych można tworzyć bardziej personalizowane i dopasowane do odbiorcy kampanie marketingowe. SI może analizować...
Idź do oryginalnego materiału