W zeszłym roku opublikowaliśmy serię o tym, co Google zrobił w sieci, zwieńczoną artykułem dotyczącym optymalizacji wyszukiwarek zatytułowanym „Ludzie, którzy zrujnowali Internet.” Zdenerwowało to niejednego eksperta SEO (co było dla mnie niezwykle zabawne, ponieważ uwielbiam patrzeć, jak ludzie krzyczą na Nilay na różnych platformach społecznościowych).
Ale minął rok i zmieniliśmy zdanie. Może optymalizacja wyszukiwarek to w rzeczywistości a Dobry rzecz. Być może uspokojenie algorytmu wyszukiwania to nie tylko zrównoważona strategia budowania lojalnej publiczności, ale także strategiczny sposób planowania i tworzenia treści. Kim są dziennikarze, jeżeli nie twórcami treści?
Tak czy inaczej, społeczność SEO, potraktuj to jako nasze przeprosiny. Czy jest lepszy sposób na powiedzenie „to nasza wina, wasza branża to nie szambo sztucznej inteligencji, ale genialna wizja tego, jak mógłby wyglądać przydatny Internet”, niż zebranie wszystkich rzeczy, których się nauczyliśmy, w jednym poręcznym, drukowanym magazynie? Dlatego z dumą przedstawiam Przewodnik Verge po optymalizacji pod kątem wyszukiwarek: wszystkie wskazówki, triki, wskazówki, schematy i techniki promowania treści wysokiej jakości!
Żartuję! (Nie dałeś się zwieść ani przez sekundę, prawda?)
Jeśli odsuniesz okładkę, odkryjesz prawdziwy magazyn: Treść Goblinyantologia opowiadań o „treści” i ludziach, którzy ją „tworzą”.
w bardzo Skraj fashion, spotykamy się z momentem, w którym internet został opanowany przez śmieci AI, publikując pięknie zaprojektowany, limitowany produkt drukowany. (Ponadto, gdy ostatni raz drukowaliśmy magazyn, zwyciężył bardzo prestiżową nagrodę za wzornictwo.) Treść Gobliny zbiera niektóre z naszych najlepszych historii z ostatnich kilku lat, ukazując cyniczne dążenie do zredukowania wspaniałej sztuki i dziennikarstwa świata do jednostek, które można pakować, dystrybuować i konsumować w Internecie. Rozważać Treść Gobliny jako nasz opór wobec tego ruchu. Dzięki wspaniałej nowej sztuce i fotografii udowadniamy, iż świetne reportaże są niezbędne i trwałe – i warto za nie płacić.