Jak zorganizować masową wysyłkę SMS do klienta? Poznaj wskazówki!

programistamag.pl 7 miesięcy temu

Masowa wysyłka SMS — co to takiego?

Przypomnij sobie wiadomości tekstowe, które otrzymałeś ostatnio od przedstawicieli swoich ulubionych firm. Spersonalizowane oferty promocyjne, linki do wyprzedaży, przypomnienia o terminach wizyt — to właśnie one składają się na masową wysyłkę SMS https://mprofi.pl/rich-communications-services-rcs-czyli-sms-2-0-co-to-jest/. Coraz częściej mówi się także o wiadomościach RCS. Czy istnieje między nimi jakaś różnica?

Czat RCS oznacza nowoczesną formę komunikacji mobilnej, która pozwala ci przesyłać klientowi nie tylko treści tekstowe, ale także interaktywne linki i materiały graficzne. W dzisiejszym świecie musimy działać szybko, dlatego jest to najlepszy sposób, aby przyciągnąć uwagę odbiorców i zachęcić ich do zapoznania się z naszą ofertą.

Jak zgromadzić bazę danych?

Być może zastanawiasz się, w jaki sposób możesz legalnie zebrać dane swoich odbiorców w jednym miejscu, dzięki czemu możliwe stanie się wysyłanie do nich interaktywnych treści. Możesz to zrobić, korzystając z platformy mProfi. Listę kontaktów rozbudujesz manualnie lub dzięki importu pozyskanych wcześniej danych. Bardzo popularnym rozwiązaniem jest także zapisywanie się na nią przez samych klientów. Mogą oni zarejestrować się w bazie, korzystając między innymi z internetowych formularzy lub kodów QR.

Masowa wysyłka SMS krok po kroku

Wiesz już, do czego służy masowa wysyłka SMS oraz czym jest czat RCS. Czas wykorzystać te narzędzia w praktyce. Aby przekazywać wiadomości swoim odbiorcom, potrzebujesz:

  • zaawansowanego kreatora treści,
  • rozbudowanej bazy danych,
  • kreatywnego zespołu,
  • strategii marketingowej.

Omówmy krótko każdy z tych elementów.

Kreator wiadomości SMS pozwoli ci na wybór ulubionego, czytelnego szablonu, wprowadzenie danych odbiorców oraz stworzenie uniwersalnej treści, wzbogaconej o polskie znaki i linki. Bez problemu zaplanujesz datę i godzinę masowej wysyłki SMS, a potem zajmiesz się innymi obowiązkami. Wspomniana wcześniej baza danych umożliwi ci natomiast przechowywanie informacji o twoich odbiorcach w jednym miejscu, co ułatwi kontakt z klientami i kontrahentami. Zarówno kreator wiadomości, jak i listę kontaktów znajdziesz w mProfi.

Aby twoje wiadomości były skuteczne, zadbaj także o dobrą atmosferę w swoim zespole. Potrzebujesz osób, które stworzą kreatywne, oryginalne wiadomości SMS i e-mail, które zainteresują twoich klientów. Jednak to nie wszystko. Nie możesz pominąć bardzo ważnego etapu, jakim jest skonstruowanie strategii marketingowej. Przeprowadzając masową wysyłkę SMS, musisz bowiem realizować odpowiedni plan sprzedażowy. Dzięki temu działania promocyjne przyniosą ci jeszcze większe zyski. Dlatego już dzisiaj skorzystaj z pomocy specjalistów ds. marketingu mobilnego oraz platformy mProfi i ciesz się rozpoznawalną marką.

Materiał informacyjny

Idź do oryginalnego materiału