Janek Sikora (Plente): Ciekawość otwiera wszystkie drzwi, szczególnie te w sprzedaży

nowymarketing.pl 1 rok temu
– Social selling nie polega na sprzedawaniu swoich rozwiązań za pośrednictwem mediów społecznościowych, tylko na wykorzystywaniu ich do budowania eksperckiego wizerunku – na temat wykorzystania AI w social sellingu rozmawiamy z Jankiem Sikorą, CEO Plente, prelegentem Infoshare 2023. Jak sztuczna inteligencja wpływa na social selling?
Bardzo ważne jest, aby uświadomić sobie, czym social selling jest. Oczywiście definicji i praktyk jest wiele, natomiast odnosząc się do pierwszej lepszej definicji, jest to budowanie relacji i zaufania w social mediach z przedstawicielami docelowej grupy klientów. No i brzmi to koszmarnie i nie znaczy kompletnie nic.
Żyjemy w czasach, w których społeczeństwo lubi się chwalić i lubi podglądać i zanim podejmiemy decyzję, sprawdzamy zachowania, komentarze, obecność lub profil osobowy w sieci – social selling pomaga budować wiarygodność w procesie zakupowym.
I teraz przechodząc do meritum, social selling zaczął przyjmować różną formę za...
Idź do oryginalnego materiału