Sieć fast foodów o międzynarodowym zasięgu — Burger King, postawiła w tym roku na niecodzienną kampanię reklamową z okazji Halloween. Francuscy konsumenci zostali zaskoczeni akcją pod hasłem A.I.LLOWEEN, przygotowaną przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. fot. FacebookCo może być strasznego w wyjściu na ulubionego burgera i świeżo smażone frytki? Francuski Burger King przekonuje, iż więcej niż nam się wydaje. W najnowszym video pt. „A.I.LLOWEEN” twórcy wyjątkowo umiejętnie korzystają z możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja i w ten sposób prezentują internautom nieco ponad pół minuty rodem z horroru.Na pozór zwyczajni klienci Burger Kinga, już po kilku chwilach okazują się kreaturami niczym z najgorszych koszmarów. Brakujące kończyny? A może „coś ekstra”, czyli choćby kolejna para dłoni (w sam raz do zjedzenia dwuch burgerów na raz)? Dla AI w zasadzie nie ma ograniczeń. Cel jest jeden — wzbudzić w widzach poczucie niepokoju i wyraźnego...