Kompleks biurowy przy Alei Krakowskiej 61 w Warszawie | AS Good | Optoma | Extron | Barco ClickShare | Microsoft Teams |

avintegracje.pl 1 miesiąc temu

Stworzenie intuicyjnego i łatwego w obsłudze systemu AV, wkomponowanego w nowoczesną, przytulną i ergonomiczną architekturę wnętrz. Dostarczenie i wdrożenie rozwiązań technicznych, umożliwiających zarówno codzienną pracę lokalną, jak i realizację spotkań zdalnych. Wreszcie zaprojektowanie i uruchomienie kompletnego systemu sterowania, umożliwiającego zdalne zarządzanie wszystkimi urządzeniami oraz połączenie wszystkich systemów w jedną sieć, dającą możliwość monitorowania całej instalacji i natychmiastowego reagowania na potencjalne problemy.
Właśnie przed takimi wyzwaniami stanęła firma AS Good, której zlecony został projekt zaprojektowania systemów audiowizualnych w salach o różnych parametrach i potrzebach.
Jednak odpowiedzialny za tę realizację integrator nie tylko słuchał potrzeb klienta, ale także stworzył autorską koncepcję funkcjonalną poszczególnych sal i zaproponował zastosowanie wielu unikatowych rozwiązań.
Jakie są to urządzenia? Jakie są ich możliwości? Jakie były najważniejsze wyzwania tego projektu i jak przebiegała jego realizacja? Tego wszystkiego dowiesz się z naszego artykułu.

Opisywana realizacja nie jest pierwszym projektem realizowanym przez osoby tworzące firmę AS Good w biurowcu przy Alei Krakowskiej 61 w Warszawie. W przeszłości zespół AS Good zajmował się już realizacją innego dużego przedsięwzięcia, w ramach którego zostało zaprojektowanych, wyposażonych i uruchomionych kilkanaście przestrzeni spotkań o różnej wielkości. Po sukcesie tego projektu, ekipa AS Good, ponownie została zaproszona do stworzenia kompletnej koncepcji, instalacji poszczególnych rozwiązań AV i ich uruchomienia w wielu różnych salach. Integrator rozpoczął pracę nad tym projektem od stworzenia koncepcji całego systemu audiowizualnego. Została ona bardzo entuzjastycznie przyjęta przez klienta, dzięki czemu, również została powierzona mu realizacja projektu. Na co zwraca uwagę jeden z właścicieli firmy AS Good, Adrian Postek: „W przypadku tego projektu, dla naszego klienta nie była najistotniejsza cena, ale funkcjonalność poszczególnych sal. Wskazał on nam, jakie będą jego potrzeby, z jakich rozwiązań chciałby na co dzień korzystać, a my stworzyliśmy konkretne scenariusze ich użycia i zadbaliśmy o to, aby każda przestrzeń miała bardzo szeroką funkcjonalność”.

W biurze zlokalizowanym przy Alei Krakowskiej 61 znajduje się kilka niewielkich salek, w których mogą odbywać się zarówno mniej, jak i nieco bardziej formalne spotkania. Taką jest na przykład przestrzeń o nazwie Orange 0.3, w której firma AS Good, zgodnie z wolą klienta, zainstalowała monitor wielkoformatowy o przekątnej 65 cali Optoma N3651K, zawieszony na uchwycie firmy Edbak oraz system bezprzewodowej transmisji obrazu Screen Beam 960, umożliwiający przesłanie treści przy pomocy protokołu Miracast.

Proces tworzenia samej koncepcji zajął około trzech tygodni, projekt ewoluował i były wprowadzane do niego kolejne uaktualnienia i zmiany. Natomiast sam montaż i uruchomienie wszystkich urządzeń zamknęły się w ramach jednego miesiąca. Oprócz dostawy, instalacji, konfiguracji i systemu całego systemu, ekipa integratora zajęła się także przeszkoleniem działu IT z zakresu obsługi i konserwacji systemu oraz przygotowała instrukcje dla każdej z sal, ułatwiające ich codzienne użytkowanie, choćby przez osoby nie posiadające zaawansowanej wiedzy technicznej.

W prezentowanym biurze nie mogło zabraknąć również przestrzeni do odpoczynku. W tzw. chill romie został wdrożony system muzyki tła w technologii 100V, bazujący na dwóch głośnikach sufitowych firmy Extron oraz potencjometrze ściennym, umożliwiającym regulację głośności. Chociaż jest to przestrzeń stworzona przede wszystkim po to, aby pracownicy mogli w niej odpocząć, nic nie stoi na przeszkodzie, aby również organizować tutaj mniej lub bardziej formalne spotkanie biznesowe.

Dzisiaj w biurze zlokalizowanym przy Alei Krakowskiej 61 znajduje się kilka niewielkich salek, w których mogą odbywać się zarówno mniej, jak i nieco bardziej formalne spotkania. Takim przykładem jest przestrzeń o nazwie Orange 0.3, w której firma AS Good, zgodnie z wolą klienta, zainstalowała monitor wielkoformatowy o przekątnej 65 cali Optoma N3651K, zawieszony na uchwycie firmy Edbak oraz system bezprzewodowej transmisji obrazu Screen Beam 960, umożliwiający przesłanie treści przy pomocy protokołu Miracast. Aby odpowiedzieć na ewentualne nowe wymagania klienta w przyszłości, od razu na etapie instalacji wszystkich rozwiązań AV, integrator przygotował również okablowanie pod ewentualny wideobar, instalowany pod monitorem, na kolejnej ścianie, dla potrzeb kamery Logitech Scribe oraz komplet okablowania we floorboksie.

W każdej z sal Orange 0.6 i Orange 0.7, które można połączyć, został zainstalowany projektor Optoma ZH507+ o jasności 5500 lumenów, ze źródłem laserowym.

Co warte podkreślenia, zamawiający bardzo dba o każdy szczegół znajdujących się w jego przestrzeni biurowej sal. Z tego względu w każdej z nich znalazły się nie tylko wygodne meble, ale też na przykład ustroje akustyczne, znacząco poprawiające komfort odbywających się tutaj spotkań. Nieco większą przestrzenią biznesową działającą w ramach biura, które mieliśmy przyjemność odwiedzić, jest sala o nazwie Orange 0.4. W jej centralnym punkcie znalazł się duży stół konferencyjny dla 12 osób. Na środkowej ścianie został zainstalowany monitor Optoma N8651K o wielkości 86 cali, który umożliwia wygodne śledzenie prezentowanych treści przez wszystkich uczestników spotkania.

Za zarządzanie wideokonferencjami, ich tworzenie, uruchamianie, dołączanie i przekazywanie obrazu i dźwięku odpowiedzialne są, zgodnie z wolą inwestora, rozwiązania marki Logitech. Zostały one dostarczone przez zamawiającego, jednak ich konfiguracją i uruchomieniem również zajął się integrator.

Wszystkie monitory oraz projektory zostały dostarczone zgodnie z wymaganiami klienta i wpięte w jedną, wspólną sieć. Dzięki temu osoba z działu IT zarządzająca całym systemem audiowizualnym jest w stanie zdalnie, poprzez przeglądarkę, wykorzystując możliwości platformy OMS Cloud, zarówno monitorować stan pracy wszystkich urządzeń, jak i sterować ich włączaniem, wyłączaniem itp.
Pod wspomnianym stołem umieszczono dodatkowo przełącznik prezentacyjny marki Extron UCS 303, który zarządza przełączaniem sygnałów przewodowych z dwóch media portów, przełączając tor wideo oraz peryferia USB – głośnik oraz mikrofon konferencyjny do ostatniego podłączonego urządzenia.

W największej sali konferencyjnej zostały zainstalowane dwie matryce mikrofonowe Shure MXA920W, które znakomicie sprawdzają się w tej przestrzeni, zapewniając pełne pokrycie i doskonale izolując osobę mówiącą od szumu tła czy rozmów pozostałych członków spotkania.

Dodatkowo każde z przyłączy USB-C zapewnia ładowanie dla podłączonego do niego urządzenia. Wspomniane już media porty to rozwiązania z oferty firmy Bachmann, która jest gwarancją, iż wybrane rozwiązania nie tylko będą znakomicie wyglądały we wnętrzu, ale także będą solidne, wytrzymałe i długowieczne. Jak mówi Adrian Postek z firmy AS Good: „Każdą instalację projektujemy i wykonujemy tak, aby zrobić ją raz, a dobrze i aby móc odwiedzać klienta tylko w przypadku ewentualnych aktualizacji systemu lub jego rozbudowy”.

Szafa rack znajdująca się w największej, dzielonej sali do spotkań.

Za zarządzanie wideokonferencjami, ich tworzenie, uruchamianie, dołączanie i przekazywanie obrazu i dźwięku, odpowiedzialne są zainstalowane w sali rozwiązania marki Logitech. Zostały one dostarczone przez zamawiającego, jednak ich konfiguracją i uruchomieniem również zajął się integrator. Dzięki temu, zgodnie z przyjętym standardem Microsoft Teams Rooms jesteśmy w stanie utworzyć spotkanie, a następnie znajdujący się w sali goście mogą się do niego dołączyć i już bezprzewodowo udostępniać treści na dużym ekranie. Wdrożone zostało również oprogramowanie Logitech Sync, przy pomocy którego administratorzy są w stanie zarządzać zdalnie wszystkimi urządzeniami producenta zainstalowanymi w biurze, a trzeba powiedzieć, iż jest ich tutaj imponująca liczba – od kamer Rally, przez zestawy Rally Bar i Rally Bar Mini, po tablety Tap Ip i rozwiązania Logitech Scribe oraz kamery Sight.

Do wyświetlania obrazu w kompleksie biurowym przy Alei Krakowskiej 61 w Warszawie, integrator zastosował rozwiązania marki Optoma: zarówno monitory wielkoformatowe jak i projektory laserowe.

Sala 2 w 1
Orange 0.6 i Orange 0.7 to dwie sale, które w zależności od potrzeb mogą być łączone lub dzielone. To, co od razu zwraca uwagę po wejściu do nich, to sposób wyświetlania obrazu. W odróżnieniu do pozostałych sal, to zadanie został powierzone nie monitorom, ale projektorom. W każdej z połówek sali zainstalowano po jednym projektorze Optoma ZH507+ o jasności 5500 lumenów, ze źródłem laserowym. Rzutują one na ekrany Kauber F.169.236 i F.169.276. Co ciekawe, są nie są to ekrany rozwijane, ale stałe. Nie było tutaj konieczności instalacji ekranów elektrycznych.

W największej sali dzielonej na suficie została zainstalowana kamera PTZ Sony SRG-A12 wyposażona w zaawansowane algorytmy AI, w tym w automatyczne śledzenie.

Zastosowane modele mają aksamitną ramę otaczającą przestrzeń projekcyjną, co daje poczucie elegancji samego ekranu, a widzom daje komfort oglądania wyświetlanych treści, dzięki temu, iż ekran zawsze trzyma doskonałe parametry i jest pozbawiony zagięć czy marszczeń pojawiających się czasami na ekranach rozwijanych. Dla scenariusza, w którym sale pracują w trybie połączonym, została zapewniona dodatkowa funkcjonalność pozwalająca na powielenie treści wyświetlanej przez zestaw projekcyjny na dodatkowy monitor, który jest w razie potrzeby wprowadzany i ustawiany w połowie sali, tak aby zapewnić prawidłową widoczność treści dla osób siedzących najdalej od ekranu projekcyjnego.

Głośniki zainstalowane w chill roomie, w korytarzu i kuchni są zasilane przy pomocy wzmacniacza Extron. Sygnał audio podawany na wejście wzmacniacza pochodzi z odtwarzacza zainstalowanego dwa piętra wyżej. Za dystrybucję i przesyłanie sygnału po sieci LAN odpowiadają urządzenia AVoIP firmy Gefen.

Funkcjonalność została zrealizowana dzięki splittera HDMI firmy Extron DA2 HD 4K PLUS i przygotowanie niezbędnego okablowania do miejsca w którym jest podłączany dodatkowy monitor. W każdej z sal został zainstalowany kompletny system wideokonferencyjny firmy Logitech, w skład którego wchodziły odpowiednio w mniejszej sali wideobar Rally Bar Mini, w większej wideobar Rally Bar z dodatkowymi kamerami Scribe i Sight. W obu salach do sterowania wykorzystane zostały współpracujące z wideobarami tablety Tap IP, również firmy Logitech.

Firma AS Good zajęła się w biurach przy Alei Krakowskiej 61 w Warszawie również instalacją systemu rezerwacji sal marki Nimway.

Imponujące sale w atrium, z nowatorskimi rozwiązaniami
Z całą pewnością najbardziej imponującą i największą przestrzenią do spotkań lokalnych i wideokonferencji, znajdującą się w opisywanym biurze, są dwie łączone sale Orange 0.1 i Orange 0.2 znajdujące się w sąsiedztwie spektakularnego, reprezentacyjnego Atrium, witającego gości wchodzących do budynku.
Klient chciał żeby z sal można było korzystać zarówno niezależnie jak i wspólnie oraz aby zostały one wyposażone w rozwiązania dające możliwie najszerszą funkcjonalność.

Klient zażyczył sobie, aby szafka rack ze wszystkimi urządzeniami znajdowała się wewnątrz sali, tak aby ograniczyć ilość okablowania koniecznego do podłączenia w sytuacji, gdyby sprzęt znajdował się w serwerowni głównej, oraz zapewnić natychmiastowy dostęp do wszystkich urządzeń bez wychodzenia z sali. Aby zapewnić odpowiednie chłodzenie szafy, które zwykle jest realizowane na poziomie całej serwerowni, oraz ograniczyć hałas ich wentylatorów, integrator, firma AS Good zaprojektowała specjalną szafę, wyposażoną w szereg otworów wentylacyjnych i aktywne systemy nawiewu, które dostosowują ilość przetłaczanego powietrza do temperatury panującej wewnątrz szafy.

Do wyświetlania obrazu są tutaj wykorzystywane dwa projektory laserowe Optoma ZH507+ o jasności 5500 lumenów rzutujące na elektrycznie rozwijane ekrany Kauber IN.169.260. Do dyspozycji użytkownika są również dwa wielkoformatowe, interaktywne monitory Optoma 3652RK o przekątnej 65”.
Ciekawostką jest fakt, iż zgodnie z wymaganiami klienta, mediaporty znajdujące się w stołach konferencyjnych zostały uzbrojone tylko w porty USB-C, umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych. Podstawowe przesyłanie sygnałów audio-video do i z systemu odbywa się bezprzewodowo z wykorzystaniem urządzeń Barco ClickShare CX-20.

W kilku salach zamiast monitorów została zastosowana projekcja.

Samo korzystanie z sali jest bardzo intuicyjne i spójne z innymi, mniejszymi salami. Sale Orange O.1 i O.2 domyślnie pracują w trybie Teams Rooms. Użytkownik wchodząc do sali, na ekranie widzi ekran powitalny z wyświetlonym kalendarzem sali. o ile spotkanie ma się odbywać wyłącznie lokalnie, wystarczy iż uczestnik spotkania połączy się z urządzeniem Barco. System automatycznie przełączy sygnał z laptopa na zestaw projekcyjny. Samo połączenie z zestawem Barco jest możliwe na kilka sposobów – wykorzystując jeden z protokołów AirPlay, Miracast, GoogleCast, korzystając z aplikacji Barco i połączenia WiFi lub z transmitera Barco, który podłączany jest do portu USB-C. o ile spotkanie ma się odbywać w trybie online, wystarczy iż użytkownik na znajdującym się na stole panelu dotykowym Logitech Tap Ip, kliknie przycisk Join zlokalizowany przy informacji o spotkaniu. Nastąpi automatyczne dołączenie do spotkania. o ile podczas spotkania zajdzie konieczność wyświetlenia treści z laptopa któregoś z uczestników na sali, wystarczy iż ten połączy się z urządzeniem Barco. Obraz automatycznie zostanie przekierowany do spotkania Teams. Tak jak w mniejszych salach, tak też i w salach Orange O.1 i O.2 możliwe jest prowadzenie spotkania na innych platformach niż Microsoft Teams. Sale mają bowiem tryb BYOD, przy czym w odróżnieniu do pozostałych mniejszych sal tutaj jest on realizowany bezprzewodowo, dzięki urządzeniu Barco.
Oprócz podstawowych wymienionych powyżej scenariuszy pracy, system został zaprojektowany tak, aby móc zrealizować również inne scenariusze spotkań. M.in. dzięki zastosowaniu matrycy HDMI Extron DXP 84 HD 4K Plus możliwe jest dowolne przekierowywanie sygnału video na każdy zestaw projekcyjny i monitor interaktywny. Dodatkowo okablowanie w sali zostało przygotowane w taki sposób, aby możliwe było podłączenie monitorów dotykowych w połowie sali i podczas większych spotkań wykorzystanie ich jako monitory powtarzające obraz wyświetlany na głównym ekranie.

Pod stołami znajdującymi się w salach do spotkań zostały zainstalowane przełączniki prezentacyjne Extron UCS 303, które zarządzają przełączaniem sygnałów przewodowych z dwóch media portów, przełączając tor wideo oraz peryferia USB – głośnik oraz mikrofon konferencyjny do ostatniego podłączonego urządzenia.

Jeżeli chodzi natomiast o rozwiązania dźwiękowe, zostały tutaj zainstalowane dwie matryce mikrofonowe Shure MXA920W, które znakomicie sprawdzają się w tej przestrzeni, zapewniając pełne pokrycie i doskonale izolując osobę mówiącą od szumu tła czy rozmów pozostałych członków spotkania. Mamy tutaj także szesnaście głośników sufitowych Extron SF 3CT LP, pracujących na liniach 100V. Za ich zasilanie odpowiada wzmacniacz Extron XPA U 1002, natomiast wdrożonym tutaj procesorem audio jest model DMP64 Plus C AT, tego samego producenta. Dodatkowo dla potrzeb odbywających się tutaj spotkań lokalnych przygotowane zostały trzy bezprzewodowe systemy mikrofonowe Shure serii BLX z nadajnikami do ręki SM58 oraz mikrofonami nagłownymi MX153.

Integrator w porozumieniu z inwestorem zdecydował się zastosować w tym projekcie wielkoformatowe, interaktywne monitory dotykowe Optoma, którymi można zarządzać zdalnie poprzez sieć przy pomocy platformy OMS Cloud producenta.

To, co jest najważniejsze dla tej sali, to stworzony i wdrożony przez AS Good rozbudowany system sterowania, umożliwiający jej szybką rekonfigurację i przywoływanie konkretnych scenariuszy jej użycia. Został on zrealizowany w oparciu o procesor Extron IPCP Pro S1 xi oraz panele sterowania o przekątnej 3,5” Extron TLP Pro 300M.
W ramach codziennego użytkowania sali użytkownik ma dostęp do dwóch poziomów sterowania. Podstawowy umożliwiający uruchomienie sali, włączenie i wyłączenie mikrofonów oraz głośników, wybór źródeł, zmianę głośności dźwięku i wybranie konkretnych, zaprogramowanych scenariuszy wykorzystania tej przestrzeni. Drugi tryb to tryb zaawansowany dla potrzeb administratorów i osób zajmujących się przygotowaniem sal do pracy z wykorzystaniem bardziej rozbudowanych scenariuszy. Przy jego pomocy można m.in. przypisać poszczególne mikrofony bezprzewodowe do poszczególnych sal oraz kontrolować ich poziom, połączyć lub rozłączyć sale, wybrać kamerę wykorzystywaną podczas spotkań online, włączyć w sali muzykę tła, czy zmienić kod dostępu.

To, co jest najważniejsze dla tej sali, to stworzony i wdrożony przez AS Good rozbudowany system sterowania, umożliwiający jej szybką rekonfigurację i przywoływanie konkretnych scenariuszy jej użycia. Został on zrealizowany w oparciu o procesor Extron IPCP Pro S1 xi oraz panele sterowania o przekątnej 3,5” Extron TLP Pro 300M. W ramach codziennego użytkowania sali użytkownik ma dostęp do dwóch poziomów sterowania. Podstawowy umożliwia uruchomienie sali, włączenie i wyłączenie mikrofonów oraz głośników, wybór źródeł, zmianę głośności dźwięku i wybranie konkretnych, zaprogramowanych scenariuszy wykorzystania tej przestrzeni. Drugi tryb to tryb zaawansowany dla potrzeb administratorów i osób zajmujących się przygotowaniem sal do pracy z wykorzystaniem bardziej rozbudowanych scenariuszy. Przy jego pomocy można m.in. przypisać poszczególne mikrofony bezprzewodowe do poszczególnych sal oraz kontrolować ich poziom, połączyć lub rozłączyć sale, wybrać kamerę wykorzystywaną podczas spotkań online, włączyć w sali muzykę tła, czy zmienić kod dostępu.

Jednym ze scenariuszy przewidywanych przez zamawiającego było prowadzenie szkoleń w trybie hybrydowym, gdzie osoba prezentująca występuje przed osobami częściowo zgromadzonymi na sali, a częściowo przed monitorami własnych komputerów. W tym celu oprócz kamer Logitech Rally zlokalizowanych pod ekranami projekcyjnymi, została dodatkowo zainstalowana kamera PTZ Sony SRG-A12. Kamera została zlokalizowana na suficie, w miejscu z którego jest w stanie zapewnić adekwatny kadr dla osób uczestniczących w spotkaniu online. Co istotne, kamera Sony SRG-A12 jest wyposażona w zaawansowane algorytmy AI, w tym w automatyczne śledzenie. Z poziomu dotykowego panelu sterowania Extron, nie tylko możemy wybrać z których urządzeń będziemy korzystali, ale także dopracować kadr, wykorzystując możliwość sterowania pozycją kamery czy kontrolowania takiego parametru jak zoom.

W opisywanej instalacji zostały zastosowane media porty marki Bachmann, która jest gwarancją, iż wybrane rozwiązania nie tylko będą znakomicie wyglądały, wpisując się w architekturę wnętrza, ale także będą solidne, wytrzymałe i długowieczne.

Rozwiązaniem wymagającym odnotowania jest sposób przełączania samych kamer. Specjalnie w tym celu został opracowany przez firmę AS Good hub USB-C, pozwalający na zdalne podłączanie i odłączanie poszczególnych urządzeń USB. Dzięki niemu możliwe było podłączenie do jednostki centralnej Barco ClickShare CX-20 kilku kamer i przełączanie ich z poziomu systemu Extron. To jednak nie koniec ciekawostek w tej przestrzeni! Klient zażyczył sobie, aby szafka rack ze wszystkimi urządzeniami znajdowała się wewnątrz sali, tak aby ograniczyć ilość okablowania koniecznego do podłączenia w sytuacji, gdyby sprzęt znajdował się w serwerowni głównej oraz zapewnić natychmiastowy dostęp do wszystkich urządzeń bez wychodzenia z sali. Aby zapewnić odpowiednie chłodzenie szafy, które zwykle jest realizowane na poziomie całej serwerowni oraz ograniczyć hałas ich wentylatorów, integrator, firma AS Good zaprojektowała specjalną szafę, wyposażoną w szereg otworów wentylacyjnych i aktywne systemy nawiewu które dostosowują ilość przetłaczanego powietrza do temperatury panującej wewnątrz szafy.

Zastosowane w salach Orange 0.6 i Orange 0.7 ekrany Kauber mają aksamitną ramę otaczającą przestrzeń projekcyjną, co daje poczucie elegancji samego ekranu, a widzom daje komfort oglądania wyświetlanych treści, dzięki temu, iż ekran zawsze trzyma doskonałe parametry i jest pozbawiony zagięć czy marszczeń pojawiających się czasami na ekranach rozwijanych.

Czas na odpoczynek
Zgodnie z panującymi dzisiaj standardami, w opisywanym biurze nie mogło zabraknąć również przestrzeni do odpoczynku. Został tutaj wdrożony system muzyki tła w technologii 100V, bazujący na dwóch głośnikach sufitowych firmy Extron oraz potencjometrze ściennym, umożliwiającym regulację głośności. Dzięki niemu, przed rozpoczynającym się spotkaniem czy wideokonferencją, można ściszyć odtwarzaną muzykę, co daje tej przestrzeni dodatkową funkcjonalność i sprawia, iż nie jest to tylko miejsce relaksu, ale także może być to kolejna sala, możliwa do wykorzystania w trakcie realizacji codziennych obowiązków.
Znajdujący się tutaj system nagłośnieniowy zasila niewielki wzmacniacz zainstalowany w szafie rack, w serwerowni. Sygnał jest odtwarzany z centralnego playera, znajdującego się na czwartym piętrze. Analogiczny zestaw audio został również dostarczony do kuchni. Jego zadaniem jest uprzyjemnianie czasu spędzanego przez załogę firmy w trakcie wspólnych posiłków, a dwa kolejne głośniki zainstalowano również w korytarzu.

Znajdujące się w części atrium ogromne, dzielone sale konferencyjne robią naprawdę duże wrażenie!

Podsumowanie
Firma AS Good stworzyła w biurach przy Alei Krakowskiej 61 rozbudowany, wielofunkcyjny, ale wciąż bardzo intuicyjny i elastyczny system AV umożliwiający pracownikom tej przestrzeni realizację codziennych obowiązków. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom ani spotkania lokalne, ani praca zdalna czy choćby organizacja największych wideokonferencji, nie będzie tutaj problemem.
Potrzeby klienta zostały tutaj w harmonijny sposób połączone z najbardziej aktualnymi nowinkami technicznymi zaproponowanymi przez AS Good, dającymi użytkownikowi zupełnie nową paletę możliwości. Co również szalenie ważne, zarówno na etapie prowadzonych prac budowlanych, jak i w trakcie instalacji okablowania, montażu urządzeń i ich konfiguracji, integrator zadbał o to, aby cały system mógł zostać w przyszłości w łatwy sposób rozbudowany. Kompleks biurowy przy Alei Krakowskiej 61 to biuro przyszłości, która jest dostępna już dzisiaj.

Tekst i zdjęcia: Łukasz Kornafel, „AVIntegracje”

Idź do oryginalnego materiału