Lattice próbowało traktować boty AI jak ludzi — nie przyjęło się to dobrze

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


„Dziś Lattice tworzy historię sztucznej inteligencji” – powiedziała dyrektor generalna Sarah Franklin napisał w poście na blogu z 9 lipca. „Będziemy pierwszymi, którzy udostępnią pracownikom cyfrowym oficjalne dane pracownicze w Lattice. Pracownicy cyfrowi zostaną bezpiecznie wdrożeni, przeszkoleni i otrzymają cele, wskaźniki wydajności, odpowiedni dostęp do systemów, a choćby menedżera. Tak jak każda inna osoba”.

12 lipca, po przewidywalnej reakcji, firma Lattice opublikowała aktualizację, w której stwierdziła, iż ​​„nie będzie już zatrudniać pracowników cyfrowych w swoim produkcie”.

Oto przykład odpowiedzi na oryginalne ogłoszenie Lattice:

Oryginalny post Franklina przyznał, iż istnieją pytania dotyczące tego, co oznacza zintegrowanie pracownika AI z procesami zarządzania prawdziwymi ludźmi. Franklin zamieścił komentarze na LinkedIn, aby wyjaśnić, co Lattice myśli o tej funkcji. „Nie opowiadam się za personifikacją AI” – powiedział Franklin powiedział w jednym.

Wiele firm bada ideę pracowników cyfrowych — wpis na blogu Franklina wskazywał na inżyniera systemu Devina z Cognition AI i przedstawiciela handlowego Piper AI z Qualified. Wygląda na to, iż Lattice próbowało odpowiedzieć na tego typu boty AI, ale jego próba nie przyniosła rezultatu, zwłaszcza wśród osób, które mogłyby się tym najbardziej interesować.

Lattice nie odpowiedziało na prośbę o komentarz.



Source link

Idź do oryginalnego materiału