MACIEK NOWICKI: Przez AI agencje marketingowe stracą w dużym stopniu rację bytu (podcast)

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na dzisiejsze agencje reklamowe? Czy faktycznie większość z nich zniknie z rynku za 10 lat? Czy AI może być równie kreatywna i czy marki same będą sobie tworzyć swój content? O tym wszystkim rozmawiamy z Maćkiem Nowickim, creative direktorem w All Things AI. Na kreatywnym marketingu zjadł zęby. Mówi też, iż odebrał najbardziej klasyczną edukację, jeżeli chodzi o tworzenie marek i budowanie strategii. Maciek Nowicki, kolejny gość NowyMarketing Podcast, do niedawna był dyrektorem kreatywnym w Saatchi&Saatchi (wcześniej w Isobar), a dziś współtworzy nowy koncept All Things AI, który stawia przede wszystkim na wykorzystanie sztucznej inteligencji.
W ramach nowego odcinka naszego podcastu postanowiliśmy porozmawiać z Maćkiem o tym, jak widzi rozwój branży marketingowej w dobie gwałtownego rozwoju narzędzi z obszaru AI.
– W opinii wielu osób to największa zmiana, jaka zachodzi i zajdzie w historii ludzkości. To nie jest „internet 2.0" ani...
Idź do oryginalnego materiału