McDonald’s, Burger King i Subway udowadniają, która kanapka jest najlepsza przy użyciu ChatGPT

nowymarketing.pl 1 rok temu
Znane fast foody próbują udowodnić, która kanapka jest najlepsza. Pytają o to ChatGPT, a odpowiedzi wykorzystują w kampanii outdoorowej. Swoje billboardy pokazał już McDonald’s, Burger King i Subway. fot. Saatchi & Saatchi UK
„Wojnę na burgery” rozpoczął brazylijski oddział McDonald’s, pytając ChatGPT o to, który burger jest najbardziej kultowy. Odpowiedź brzmiała – Big Mac. Sieć fast foodów postanowiła wykorzystać ją na billboardach i stworzyła grafiki z wygenerowanym przez sztuczną inteligencją tekstem. Poszczególne wersy zostały podzielone na kolory odpowiadające warstwom w kanapce Big Mac. Hasło kampanii brzmi „A.I’m lovin’ it!”.


Na odpowiedź Burger Kinga nie trzeba było długo czekać. Restauracja znana jest z błyskotliwych reakcji na tego rodzaju zagrania. Swoje billboardy umieściła w sąsiedztwie reklam McDonald’s. Tym razem ChatGPT został zapytany o to, która kanapka jest...
Idź do oryginalnego materiału