Melt immersive studio: Teledyski wykorzystujące potencjał AI to wciąż w większości praca ludzka

nowymarketing.pl 1 rok temu
Kiedy studio melt po raz pierwszy sięgnęło po AI? Jaki procent pracy nad ich teledyskami wykonuje sztuczna inteligencja? Czy AI zabije rzemiosło artystyczne? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Kuba Matyka i Kamila Staszczyszyn z melt immersive studio. Od kilku miesięcy obserwujemy, jak świat zachwyca się sztuczną inteligencją. Zaczynamy ją wykorzystywać do tworzenia grafik, tekstów, projektowania stron internetowych. A kiedy Wy po raz pierwszy sięgnęliście po AI przy swoich projektach?
Kuba Matyka i Kamila Staszczyszyn z melt immersive studio: Początek zeszłego lata spędziliśmy w trybie fascynacji generatywnymi ilustracjami – sprawdzeniem możliwości, szukaniem granic, łączeniem tematów i stylów. To była bardzo uzależniająca forma ekspresji i ujścia kreatywności, od której ciężko było się oderwać. Ach te noce spędzone z Midjourney!
Założyliśmy konto na Instagramie @melt.ai, które miało być pamiętnikiem naszych generowanych obrazków, ale...
Idź do oryginalnego materiału