Od postaci historycznych do bardziej stereotypowych osobowości – taki plan na chatboty ma Meta. Skorzystać z nich będą mogli użytkownicy Facebooka, Instagrama czy Messengera. Meta nie zatrzymuje się w rozwoju swoich aplikacji pod kątem wykorzystania sztucznej inteligencji. Firma zdążyła już, np. zaprezentować nowe narzędzie głosowe Voicebox, narzędzie do generowania muzyki MusicGen czy narzędzie wspomagające reklamodawców Sandbox AI.
Tym razem przyszedł czas na chatboty. Co prawda nie jest to żadna innowacja, ale Meta dba o to, by wyróżnić się na rynku i chce, by jej chatboty posiadały aż 30 osobowości. Dzięki temu użytkownicy będą mogli porozmawiać, np. z Abrahamem Lincolnem, ale także ze zwykłymi postaciami, które pomogą im w rozwiązaniu problemu lub znalezieniu odpowiedzi na konkretne pytania.
O pomyśle firmy Meta poinformował The Financial Times. Zgodnie...