Meta udostępnia markom narzędzia AI wspomagające tworzenie reklam

nowymarketing.pl 1 rok temu
Meta wesprze marki. Po kilkumiesięcznych testach, które zakończyły się sukcesem, firma udostępnia narzędzia AI służące generowaniu reklam. Sztuczna inteligencja pomoże m.in. stworzyć wizualizację różnych formatów reklamowych czy pozwoli zmienić tło na grafikach produktowych. fot. screen Meta
W ciągu ostatnich kilku miesięcy Meta, wraz z kilkoma markami, testowała możliwości sztucznej inteligencji w procesie generowania reklam. 4 października br. firma ogłosiła, iż testy przebiegły pozytywnie. Partnerzy, którzy brali współpracowali przy eksperymencie, jednoznacznie odpowiedzieli, iż narzędzia pomogły im przede wszystkim zaoszczędzić czas oraz zmaksymalizować skuteczność kampanii reklamowych. W związku z tym, zdecydowano się na oficjalne udostępnienie narzędzi AI.
Na grafikach udostępnionych przez Meta można zobaczyć, iż marki będą mogły skorzystać, np. z sugestii podpisów pod postami, generatora tła czy wizualizacji do różnych formatów reklam.
– Według...
Idź do oryginalnego materiału