Pojęcie metaverse przenika z fikcji do rzeczywistości. Ale czy to tylko kolejny chwyt marketingowy? O tym rozmawialiśmy podczas naszego webinaru z Wiktorią Wójcik z inStreamly, Jakubem Kaszubą z PKO Banku Polskiego i Tomaszem Przeździeckim z _game changer. Zobacz nagranie! Na pewno doskonale pamiętacie moment, kiedy światem wstrząsnęła wiadomość o zmianie nazwy Facebooka, nie tylko jako portalu społecznościowego, ale całego przedsiębiorstwa Marka Zuckerberga. Można uznać, iż to właśnie w tym momencie metaverse trafił do „mainstreamu”. Od tamtej pory firmy zaczęły szukać rozwiązań, które w różnym stopniu pozwolą im wejść do wirtualnego świata i przyciągnąć odbiorców do tego rodzaju działań. Przyszedł jednak taki moment, iż po wielkim „bum” nadeszła chwila ciszy i na rynku to inny temat stał się głośny. Mowa o sztucznej inteligencji. Czy metaverse idzie w odstawkę? Czy AI przesłoniło jego rozwój?
Coraz więcej użytkowników przestaje w ogóle wierzyć w fakt, że...