Michał Dunin: „Dostęp do technologii dynamicznej produkcji contentu jest w mojej opinii absolutnie najważniejszy dla agencji” (PODCAST)

nowymarketing.pl 1 rok temu
W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Michałem Duninem (Managing Directorem WebTalk) na temat content marketingu, sztucznej inteligencji, automatyzacji oraz o tym, jak tworzyć efektywną komunikację marketingową. Pretekstem do spotkania stało się podpisanie przez agencję WebTalk kontraktu z platformą Flexitive. Dzięki temu agencja uzyskała prawo wyłącznego partnerstwa na polskim rynku.
Flexitive – miejsce, gdzie treści tworzą się responsywnie
Platforma, z którą współpracę nawiązała agencja WebTalk, koncentruje się na dynamicznym tworzeniu contentu dla branży digital marketingu.
– Bardzo często, czy to przy kampaniach tworzonych na wiele rynków, czy na potrzeby różnych mediów, placementów, a wreszcie produktów, konieczne jest stworzenie bardzo wielu reformatów, na przykład w różnych językach. Niektóre z nich różnią się od siebie o jeden piksel, a wszystko to na potrzeby poszczególnych portali...
Idź do oryginalnego materiału