Michał Leszczyński (GetResponse): E-mail marketing przeżywa w tej chwili renesans (podcast)

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jak zmienił się e-mail marketing na przestrzeni ostatnich lat i jakich trendów możemy się spodziewać? Dlaczego kanał ten będzie tylko rósł na znaczeniu? O tym rozmawiamy z Michałem Leszczyńskim, head of content marketing & partnerships w GetResponse. Mimo rozwoju wielu różnych kanałów i platform społecznościowych, email marketing przez cały czas jest kluczowym narzędziem komunikacji. W dobie YouTube'a, Facebook i social mediów email nie tylko przetrwał, ale również ewoluuje, stając się ważniejszym niż kiedykolwiek wcześniej.
– E-marketing jest wciąż bardzo ciekawym rozwiązaniem zarówno dla firm B2B i B2C, organizacji i stowarzyszeń, czy też dla twórców internetowych, którzy coraz chętniej sami tworzą newslettery, czy to bezpłatne, czy płatne, żeby budować zaangażowanie wśród swoich grup docelowych – mówi Michał Leszczyński.
Obecnie jednym z istotnych trendów w email marketingu jest sztuczna inteligencja. AI nie tylko ułatwia tworzenie treści,...
Idź do oryginalnego materiału