Microsoft chce wprowadzić reklamy do czatu w wyszukiwarce Bing

nowymarketing.pl 1 rok temu
Microsoft zauważył wzrost popularności wyszukiwarki Bing po tym, jak została ona zintegrowana z ChatemGPT. Teraz firma planuje umieszczać reklamy bezpośrednio w oknie czatu, aby umożliwić wydawcom zwiększanie przychodów. fot. depositphotos.com
Sztuczna inteligencja napędza wyszukiwarkę Bing
Na początku lutego Microsoft poinformował o wzbogaceniu swojej wyszukiwarki narzędziami opartymi na sztucznej inteligencji i połączeniu jej z chatbotem opracowanym przez firmę Open AI. Po miesiącu od integracji z ChatemGPT, firma ogłosiła, iż Bing przyciągnął już ponad 100 mln aktywnych internautów, z czego 1/3 to nowi użytkownicy.
Nie dziwi więc fakt, iż Microsoft, obserwując wzrost popularności wyszukiwarki, postanowił stworzyć nowe możliwości dla wydawców.
– Nowy Bing pomaga lepiej zaspokajać potrzeby użytkowników w zakresie wyszukiwania dzięki nowym funkcjom, takim jak czat, odpowiedzi i tworzenie treści. Te...
Idź do oryginalnego materiału