Microsoft udostępnia w swoim Centrum Partnerów wersję zapoznawczą asystenta opartego na sztucznej inteligencji, oferującego różne możliwości, od tworzenia zgłoszeń do pomocy technicznej po szybkie udzielanie odpowiedzi.
Asystent AI Centrum Partnerów — nie nazywany „Copilot”, jak Microsoft nazywa swoją obecną markę narzędzi AI — jest dostępny w angielskich wersjach portalu z planami udostępnienia większej liczby języków do końca roku. Według giganta oprogramowania.
„Asystent AI, płynnie zintegrowany z Twoim doświadczeniem, kontynuuje rozmowę podczas poruszania się po Centrum Partnerów” – powiedział Microsoft.
CRN Skontaktowaliśmy się z firmą Microsoft w celu uzyskania dodatkowego komentarza.
Firma Microsoft ostrzega o dokładności Asystenta Centrum Partnerów. „Asystent AI ma za zadanie generować najlepsze możliwe odpowiedzi w kontekście, do którego ma dostęp” – stwierdziła firma.
„Jednak, jak w przypadku każdego systemu sztucznej inteligencji, jego reakcje nie zawsze będą doskonałe. Wszystkie odpowiedzi Asystenta AI muszą zostać dokładnie sprawdzone”.
Chociaż Microsoft zastosował zasady sztucznej inteligencji i standard odpowiedzialnej sztucznej inteligencji, a także nadał priorytet moderacji obraźliwych treści, „nadal możesz zobaczyć nieoczekiwane rezultaty” – powiedział sprzedawca.
„Nieustannie udoskonalamy naszą technologię, aby blokować szkodliwe treści”.
„Jeśli napotkasz w systemie szkodliwą lub nieodpowiednią treść, przekaż opinię lub zgłoś wątpliwości, wybierając przycisk „przeciw” w odpowiedzi”.
Według firmy, gdy użytkownicy tworzą zgłoszenie do pomocy technicznej za pośrednictwem panelu AI Assistant, pobiera on odpowiedzi z dokumentacji produktów Microsoft, przewodników po programach partnerskich i danych z Centrum Partnerów.
Asystent jest również stale udoskonalany, aby móc głębiej korzystać z różnych obszarów roboczych.
Partnerzy mogą skorzystać z Asystenta, wybierając jasną ikonę w prawym górnym rogu Centrum Partnerów, a następnie wybierając temat z rozwijanego menu, korzystając z krótkiego przewodnika lub zadając pytanie.
Asystent może pomóc w zakresie szczegółów płatności, pytań dotyczących umowy licencyjnej dostawcy usług (SPLA), programów motywacyjnych Microsoft Commerce Incentives (MCI), informacji o zarabianiu na oprogramowaniu i obciążeniu pracą oraz nie tylko.
Przykładowe podpowiedzi obejmują pytanie pomocnika:
Użytkownicy mogą klikać kciuk w górę i w dół i pisać w polu komentarza, aby uzyskać informacje zwrotne, które pomogą firmie Microsoft ulepszyć narzędzie.
Według Microsoftu rozmowy z Asystentem mogą być kontynuowane choćby wtedy, gdy partnerzy przenoszą się do różnych obszarów roboczych.
Jeśli Asystent nie będzie w stanie odpowiedzieć na pytanie ani rozpatrzyć reklamacji, użytkownik przez cały czas może skontaktować się z pomocą techniczną.
Microsoft twierdzi, iż różne działania mogą powodować różne wyniki, a dodanie celów organizacji partnerskiej i powodów, dla których użytkownik wykonuje dane zadanie, może pomóc w uzyskaniu dokładniejszej odpowiedzi.
W przypadku złożonych problemów asystentowi może pomóc podzielenie żądania na mniejsze części.
Pętla informacji zwrotnej Asystenta oznacza, iż użytkownicy mogą wykorzystać poprzednie odpowiedzi, aby ulepszyć podpowiedzi.
Jeśli chodzi o Copilot, oczekuje się, iż wdrożenia Copilot rozpoczną się w listopadzie i będą obejmować Copilot w Excelu z Pythonem i Czat z Copilotem w Outlooku dla komputerów Mac, twierdzi Microsoft.
Ten artykuł pierwotnie ukazał się na crn.com