Eksperci w zakresie zarządzania ryzykiem zorientowanego na człowieka Mimecast I Kod42 mają połączyć się jako jedna firma w ramach przejęcia, które opiera się na wcześniej nawiązanym partnerstwie technologicznym. Mimecast jest gotowy dodać pakiet produktów Code42 do swojej platformy, aby udoskonalić swoje możliwości wykrywania i reagowania na zagrożenia wewnętrzne.
Firma Mimecast, która reklamuje się jako dostawca „platform do zarządzania ryzykiem ludzkim opartych na sztucznej inteligencji i interfejsie API”, ale w istocie jest specjalistą od bezpieczeństwa poczty e-mail, stwierdziła, iż umowa będzie stanowić „krytyczny krok” w jej strategii zmiany sposobu, w jaki firmy zarządzają ryzykiem i je łagodzą ryzyko zorientowane na człowieka – umożliwiając użytkownikom korzystanie z kompleksowej widoczności i strategicznego wglądu w ich powierzchnie ataków.
„Platforma Mimecast wyróżnia się w naszej zatłoczonej branży, ponieważ koncentruje się konkretnie na krytycznym momencie ryzyka – osobie otwierającej swój laptop” – powiedział dyrektor generalny Mimecast, Marc van Zadelhoff.
„W przeciwieństwie do rozproszonych rozwiązań punktowych, Mimecast zapewnia połączone podejście, które jest zaprojektowane tak, aby oferować pełną widoczność i strategiczny wgląd w ekosystemy klientów, umożliwiając interwencję, która pomaga im zapobiegać kosztownym incydentom spowodowanym przez ryzyko wewnętrzne i eksfiltrację danych” — dodał. „Integracja wiodących rozwiązań, takich jak Code42, poszerza i pogłębia nasze sprawdzone możliwości zarządzania bezpieczeństwem i ryzykiem ludzkim”.
Ofertą firmy Code42 jest oparta na chmurze ochrona przed zagrożeniami wewnętrznymi i wyciekiem danych, która według firmy umożliwia klientom „bezproblemową ochronę krytycznych danych przed ujawnieniem, utratą, wyciekiem i kradzieżą, przyspieszając jednocześnie czas reakcji na incydenty”.
„Współpraca pracowników jest dziś sercem udanych organizacji” — powiedział prezes i dyrektor generalny Code42 Joe Payne. „Ochrona organizacji przed eksfiltracją danych wymaga lepszej widoczności ryzykownych działań użytkowników w e-mailach, platformach współpracy, sieci, chmurze i innych.
„Dzięki współpracy z Mimecast możemy pomóc naszym klientom gwałtownie wykrywać i reagować na zagrożenia w ich rozległych środowiskach cyfrowych” – powiedział.
Klienci Code42
Jako punkt wyjścia Mimecast planuje kontynuować utrzymanie i wsparcie istniejącej bazy klientów Code42 i będzie wprowadzać Incydr od Code42 linia produktów zapobiegających utracie danych będzie dostępna dla klientów już teraz, a w nadchodzących miesiącach do jej platformy zostanie dodanych więcej funkcji.
Joe Payne, Kod42Mamy nadzieję, iż wzmocni to naszą strategię rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem ryzykiem ludzkim dzięki wszechstronnej platformy oraz własnej oferty szkoleń i zwiększania świadomości ryzyka ludzkiego Engage, wprowadzonej przez wcześniejszy zakup Elevate Security.
Założona tuż po przełomie wieków firma Code42 z siedzibą w Minnesocie zbudowała silną bazę klientów, a wielu jej klientów, w tym CrowdStrike, Okta i Ping Identity, to same firmy cybernetyczne. Inni znani klienci sektora technologicznego to Lyft, Rakuten, Sumo Logic i Snowflake.
Pakiet rozwiązań do ochrony danych jest skonfigurowany zgodnie z brytyjskim i unijnym ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), a także innymi ramami zgodności, takimi jak PCI i HIPAA w USA.
Warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione.