Monika i Jacek Szyndlerowie (NAOKO): „NAOKO AI" to przykład na to, iż wyróżnianie się i eksperymentowanie zdecydowanie się opłaca

nowymarketing.pl 1 rok temu
Co powstanie z połączenia sztucznej inteligencji z ludzą wyobraźnią? Czy AI w modzie pomaga, czy jednak ogranicza? Skąd pomysł na stworzenia kolekcji z wykorzystaniem najnowszych technologii? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań przyniosła wyjątkowa rozmowa. fot. Materiały prasowe firmy NAOKO
Nowoczesne technologie coraz śmielej wkraczają w różne obszary naszego codziennego życia. Interaktywne urządzenia gospodarstwa domowego czy wspomagane sztuczną inteligencją telewizory już dziś nie dziwią, ale rozwój nie przestaje przyspieszać. Doskonale widać to choćby w branży modowej, chętnie wykorzystującej w swoich projektach AI na przykład do „ożywiania” tradycyjnie tworzonych projektów. Jednak polska firma odzieżowa NAOKO poszła o krok dalej i postanowiła wykorzystać sztuczną inteligencję do stworzenia kolekcji. Z twórcami NAOKO i jednocześnie pomysłodawcami tego niecodziennego projektu, Moniką i Jackiem Szyndlerami, rozmawiam o obecności...
Idź do oryginalnego materiału