Nowa identyfikacja wizualna Warszawy [opinie]

nowymarketing.pl 1 rok temu
W minionym tygodniu szerokim echem odbiła się informacja o nowym logo Warszawy. Czy „nowa syrenka” to udana zmiana? Postanowiliśmy zapytać ekspertów o ich opinie na temat odświeżonej identyfikacji wizualnej stolicy. fot. Twitter/Warszawa
Po 18 latach znak promocyjny „Zakochaj się w Warszawie” został zastąpiony nowym, „poważniejszym” logo. Decydując się na rebranding, Warszawa postawiła na prostotę. Miasto odeszło bowiem od artystycznej, kolorowej wizji syrenki na rzecz graficznego uproszczenia herbu stolicy z syreną o profilu Marii Skłodowskiej-Curie.
Jak tłumaczy ratusz, na decyzję o zmianie logo wpłynęło wiele czynników. Dotychczasowy znak promocyjny zaczął odbiegać od trendów graficznych i stał się mało czytelny. Warszawa postanowiła zaktualizować identyfikację wizualną, aby lepiej odpowiadała na aktualne potrzeby komunikacyjne miasta w obliczu trudnych, międzynarodowych wydarzeń.
Podobnie jak w...
Idź do oryginalnego materiału