Nowym członkiem IAB Polska zostaje agencja BizzClick.

iab.org.pl 3 miesięcy temu

BizzClick to innowacyjne, oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie programatyczne, które maksymalizuje przychody i wydajność reklam dla reklamodawców i wydawców od 2007 roku. Wspierane przez ponad 14 lat doświadczenia i technologię opartą na sztucznej inteligencji, optymalizuje kampanie reklamowe przy użyciu nowatorskich rozwiązań OpenRTB. Jako lider certyfikowany przez TAG, BizzClick zajmuje miejsce wśród top 50 dostawców ruchu mobilnego i CTV. Zapewnia bezpieczne doświadczenia marki poprzez rygorystyczne środki ochrony danych i monitorowanie ruchu 24/7.
BizzClick priorytetowo traktuje bezpieczeństwo danych jako filar swojej działalności, przestrzegając restrykcyjnych przepisów takich jak RODO, TCF, CCPA, COPPA, Ads.txt i Seller.json.

Przemysł programatyczny rośnie z każdym rokiem, stając w obliczu nowych, złożonych wyzwań, takich jak oszustwa reklamowe, obawy dotyczące widoczności oraz wpływ na środowisko. Jako pionier w reklamie programatycznej z ponad 14-letnim doświadczeniem, codziennie walczymy z takimi problemami, aby stworzyć bardziej transparentną i efektywną branżę adtech.

BizzClick specjalizuje się w bezpiecznym ruchu w aplikacjach mobilnych i zobowiązujemy się dostarczać klientom najwyższej jakości i najbardziej skuteczne rozwiązania reklamowe. To dla nas zaszczyt dołączyć do IAB Polska i stać się częścią polskiej społeczności reklamy cyfrowej. Nasz zespół wierzy, iż wspólna praca pozwoli nam rozwijać nowe innowacyjne i zrównoważone praktyki w reklamie programatycznej w Polsce, aby sprostać tym wyzwaniom i zapewnić, iż wszyscy uczestnicy ekosystemu mają dostęp do bezpiecznego i skutecznego ruchu.” – komentuje Oleksii Sakhno, Kierownik Programmatic, BizzClick

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Idź do oryginalnego materiału