NowyMarketing – wydanie specjalne: E-commerce 2023/2024

nowymarketing.pl 1 rok temu
Jakie są czynniki, które najbardziej wpływają na efektywność sprzedaży w e-commerce? Które pozytywne i negatywne czynniki oraz trendy mają w tej chwili największy wpływ na branżę? Na te i wiele innych pytań szukamy i znajdujemy odpowiedzi w naszej najnowszej publikacji. Weszliśmy właśnie w Q4 2023 roku. Dla e-commerce ten ostatni kwartał zawsze jest najintensywniejszym okresem w roku. A ten rok jest wyjątkowy. Z resztą, paradoksalnie, jak kilka ostatnich. Każdy był trudny na swój wyjątkowy sposób. I każdy rzucał nam kolejne wyzwania.
SPRAWDŹ TERAZ > NowyMarketing – wydanie specjalne: E-commerce 2023/2024
Jednak oprócz wyzwań, trafiały do nas również rozwiązania. Nowe technologie zaczęły mieć wpływ na branżę e-commerce (jak również na konsumentów) na niespotykaną do tej pory skalę. Prym wiedzie tutaj oczywiście sztuczna inteligencja.
– Kiedy sprawdziliśmy jak nasze algorytmy AI radzą sobie z personalizacją oferty, pierwsze wyniki były dla nas...
Idź do oryginalnego materiału