Patronat IAB Polska: 21. Kongres PR i Komunikacji

iab.org.pl 4 godzin temu

W czasach permanentnych kryzysów, rosnącej dezinformacji i przesytu treści, skuteczna komunikacja wymaga czegoś więcej niż tylko narzędzi – potrzebuje odwagi, refleksji i odpowiedzialności.

21. edycja Kongresu Public Relations i Komunikacji odbędzie się 28–29 października w Warszawie. To jedno z najważniejszych wydarzeń w branży, łączące osoby odpowiedzialne za komunikację w firmach, instytucjach, agencjach oraz niezależnych specjalistów. To przestrzeń do rzetelnej wymiany wiedzy, inspiracji i pogłębionych rozmów o wyzwaniach współczesnego PR.

W programie tegorocznego Kongresu PR i Komunikacji:

Komunikacja w świecie kryzysów i napięć społecznych

Jak reagować na zmieniające się konteksty globalne i planować działania, gdy niepewność staje się normą?

W jaki sposób odzyskać i utrzymać zaufanie w epoce dezinformacji oraz przesytu treści?

Nowa rola PR i liderów komunikacji

Co oznacza dziś skuteczne działanie na styku strategii, emocji i odpowiedzialności?

Jaką wartość wnosi PR do zarządzania, kultury organizacyjnej i employer brandingu w turbulentnych czasach?

Technologia, dane i mierzalność

Jakie narzędzia i wskaźniki naprawdę pokazują wartość działań PR?

W jaki sposób AI zmienia codzienną praktykę PR-owców i jakie kompetencje będą najważniejsze w najbliższych latach?

Media i treści w 2025 roku

Gdzie i jak mówić autentycznie, by nie utracić głosu marki w algorytmicznej rzeczywistości?

Jakie są nowe reguły współpracy z mediami w dobie płatnych publikacji i rosnącej dominacji technologii?

Dla firm członkowskich IAB Polska organizator wydarzenia przygotował rabat 15%. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać kod rabatowy: m.stepien@iab.org.pl

Kongres to dwa dni inspirujących debat, rzetelnej wiedzy, praktycznych narzędzi i pogłębionych rozmów. To miejsce spotkań profesjonalistów, którzy chcą nie tylko śledzić trendy, ale współtworzyć przyszłość komunikacji – bardziej świadomej, skutecznej i opartej na wartościach.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na tej stronie.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Idź do oryginalnego materiału