Podejście Apple’a polegające na „nie spieszeniu się” okazało się słuszne, ponieważ jego konkurenci wciąż zawodzą

cyberfeed.pl 3 dni temu


Apple ma opinię osoby, która nie spieszy się z nowymi technologiami. To jest rzadko pierwszy na imprezieale często pojawia się z ofertą wyznaczającą nowy standard.

Zawsze byli krytycy tego podejścia i jest to tak samo prawdziwe teraz, jak zawsze. Jednak ostatnie porażki niektórych największych konkurentów Apple, szczególnie w zakresie nowych technologii, takich jak AI i robotyka, po raz kolejny udowodniły przewagę metody Apple.

Ciąg niepowodzeń konkurencji trwa

Dzisiaj wcześniej, Amazon ogłosił iż zamurowało swoje kołowe roboty Wall-E-like dla biznesu. Astro for Home wciąż istnieje, ale odmiana Business jest skończona. Ta zmiana następuje:

  • zaledwie siedem miesięcy po tym, jak Astro for Business trafiło na rynek
  • z pełnym zwrotem pieniędzy dla klientów, którzy go kupili
  • i podkreślę: te roboty nie tylko są wycofywane z rynku, ale wręcz całkowicie niszczone

Według doniesień Apple pracuje nad własne produkty robotykiale jak to zwykle bywa w przypadku Apple, nie usłyszymy o nich, dopóki nie będą gotowe do premiery.

Nie ma wątpliwości, iż w okresie poprzedzającym wprowadzenie na rynek przez Apple produktów z zakresu robotyki, pojawią się historie o tym, jak firma spóźniła się z podjęciem działań.

Ale naprawdę, wyobraź sobie, iż firma wypuściła robota, a pół roku później przestała sprzedawać i zepsuła tę rzecz. Kto tak robi?

Amazon nie jest jedynym niedawnym przykładem pośpiesznie wyprodukowanego produktu, który się nie powiódł. Microsoft umieścić główny cel na plecach Apple’a przy okazji premiery komputera Copilot Plus PC, wielokrotnie porównując produkty do MacBooka Air M3.

Reklama Microsoftu dotycząca nowych komputerów dotyczyła wyłącznie sztucznej inteligencji. Jednak charakterystyczna funkcja sztucznej inteligencji, Recall, została nazwana katastrofa bezpieczeństwaa następnie zmieniono z funkcja opt-out, aby wyrazić zgodęzanim w końcu zostanie publicznie uruchomiony opóźniony na czas nieokreślony.

Po wielkim wydarzeniu prasowym Microsoftu eksperci podkreślali, iż Apple „zalega” w kwestii AI. Oczywiście firma po cichu pracowała nad swoimi Inteligencja Apple prezentacja na WWDC.

Czy AI to ważna przestrzeń dla Apple? Oczywiście. Czy firma jest w jakiś sposób „w tyle”? Jasne. Ale jej oferty AI, gdy pojawią się jesienią, prawdopodobnie przez cały czas mają największe szanse na uczynienie sztucznej inteligencji popularną.

I prawdopodobnie bez tworzenia żenujących wpadek AI lubię to.

Zrobienie tego dobrze wymaga czasu

Mówiąc ogólnie, poświęcenie czasu i zrobienie czegoś dobrze to przepis na sukces.

Z pewnością tak było w przypadku Apple.

Nie twierdzę, iż produkty Apple są zawsze lepsze od produktów konkurencji. Ale firma wielokrotnie udowodniła, iż ​​może osiągnąć fenomenalny sukces, wyczekując czasu i tworząc produkty z przemyślanym podejściem.

Jest zdecydowanie za wcześnie, aby stwierdzić, czy taktyka Apple z zestawami słuchawkowymi VR, AI i robotyką ostatecznie okaże się skuteczna. Na ile wiemy, mogą okazać się klapą.

Ale nie mam nic przeciwko firmie, iż poświęca czas na te obszary. Nie tylko unikają wielu żenujących porażek swoich konkurentów. W rezultacie mają też tendencję do oferowania użytkownikom lepszych produktów.

A czyż nie chcemy wszyscy lepszych produktów?

Co myślisz? Zgadzasz się? Nie zgadzasz się? Daj nam znać w komentarzach.

FTC: Używamy linków afiliacyjnych generujących dochód. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału