Podsumowania wyszukiwania Google AI oficjalnie zawierają reklamy

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Google wprowadza reklamy w przeglądach AI, co oznacza, iż ​​produkty będą teraz widoczne w niektórych podsumowaniach generowanych przez sztuczną inteligencję w wyszukiwarce.

Załóżmy, iż szukasz sposobu na usunięcie plamy z trawy ze spodni. jeżeli zapytasz Google, odpowiedź wygenerowana przez sztuczną inteligencję będzie zawierała wskazówki oraz sugestie dotyczące produktów, które warto kupić, a które pomogą Ci usunąć plamę. Produkty będą wyświetlane pod „sponsorowanym” nagłówkiem, jak powiedział rzecznik Google Craig Ewer Krawędź pojawią się tylko wtedy, gdy pytanie ma „komercyjny aspekt”.

Przeglądy sztucznej inteligencji Google mogą zawierać odpowiednie produkty.GIF: Google

Google było testowanie reklam w AI Przeglądy od maja twierdzi jednak, iż posuwa się do przodu dzięki pełnemu wdrożeniu, ponieważ pomaga ludziom „szybko nawiązywać kontakt z odpowiednimi firmami, produktami i usługami, aby móc wykonać kolejny krok dokładnie wtedy, gdy ich potrzebują”. Na razie reklamy pojawiają się w witrynie AI Reviews w USA wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Microsoft podobnie włącza reklamy w swoim chatbocie Copilot i niedawno zmieniono sposób ich wynurzania w odpowiedziach.

Google wprowadza również pewne poprawki w formatowaniu przeglądów AI. Podążając za test w sierpniuGoogle będzie teraz wyświetlać cytowane strony internetowe w bardziej widoczny sposób po prawej stronie podsumowania, ponieważ stwierdziło, iż „spowodowało to wzrost ruchu w obsługiwanych witrynach w porównaniu z poprzednim projektem”.

To się rozwija Strony wyszukiwania zorganizowane przez sztuczną inteligencję także — funkcja wyświetlająca niestandardową stronę wyników z odpowiednimi informacjami, zamiast wyświetlać tylko listę linków. Opcja ta jest w tej chwili dostępna wyłącznie na urządzeniach mobilnych w USA w przypadku wyszukiwań związanych z przepisami i pomysłami na posiłki.



Source link

Idź do oryginalnego materiału